تحلیل ارز دیجیتال

این ۷ آلت کوین رو تحت نظر داشته باش!

ثبت نام در باماتتر

پس از طبقه بندی اخیر اتریوم (Ethereum) به عنوان یک کالا، علاقه سرمایه‌گذاران به بازار آلت کوین‌ها (Altcoins) افزایش یافته است باعث پدید آمدن پروژه‌ها و موقعیت‌های امیدوارکننده متعددی با پیشنهادات منحصر به فرد و پتانسیل رشد بالا شده است.

در این میان هفت آلت کوین به دلیل فناوری‌های نوآورانه و جامعه رو به رشدشان متمایز می‌شوند و نگاهی اجمالی به چشم انداز در حال تحول ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهند.

پپه (PEPE)

نمودار قیمت پپه
نمودار قیمت پپه

پپه به سرعت در بین طرفداران دسته میم کوین‌ها (Meme coins) به محبوبیت دست یافت و با الهام گرفتن از یک میم محبوب اینترنتی، جامعه‌ای سرگرم کننده و جذاب را توسعه داده است. این رمزارز با وجود آغاز طنزآلود خود، کاربران زیادی را به خود جذب کرده است و از یک تیم توسعه اختصاصی بهره می‌برد. این ترکیب از مشارکت جامعه و توسعه فعال، پپه را به رقیبی قابل توجه در بازار آلت کوین تبدیل می‌کند.

PEPE به تازگی با افزایش ۴.۷۲ درصدی قیمت روزانه، به قیمت ۰.۰۰۰۰۰۱۱۴۸ دلار رسید. شاخص قدرت نسبی (RSI) آن که ۴۴.۶۵ است، نشان می‌دهد که در یک منطقه خنثی ولی رو به صعود قرار دارد.

تون کوین (TON)

نمودار قیمت تون کوین (TON)
نمودار قیمت تون کوین (TON)

تون کوین ارز دیجیتال بومی بلاکچین TON است که در اصل توسط تیم تلگرام ایجاد شده است و هدف آن ارائه تراکنش‌های سریع، امن و مقیاس پذیر است. ارتباط قوی آن با تلگرام و فناوری پیشرفته‌اش، تون کوین را به بازیگری مهم در عرصه رمزارزها تبدیل می‌کند که باید به آن توجه داشت.

تون کوین در حال حاضر با کاهش ۴.۴۹ درصدی قیمت مواجه است. با وجود این، RSI آن ۴۵.۴۳ است که نشان می‌دهد در یک منطقه خنثی و رو به افول قرار دارد.

شیبا اینو (SHIB)

نمودار قیمت شیبا اینو (SHIB)
نمودار قیمت شیبا اینو (SHIB)

شیبا اینو که اغلب با عنوان قاتل دوج کوین (Dogecoin) شناخته می‌شود، توجه زیادی را به خود جلب کرده است. این کوین از یک جامعه پر جنب و جوش و پروژه‌های بلندپروازانه ای مانند شیبا سواپ برخوردار است. این عوامل باعث می‌شوند که شیبا اینو را فراتر از یک میم کوین بدانیم. رشد مداوم و اکوسیستم در حال گسترش آن، شیبا اینو را به یک آلت کوین کلیدی برای نظارت تبدیل می‌کند.

نمودار شیبا اینو افزایش قیمت جزئی را نشان می‌دهد و با افزایش ۲.۱۵ درصدی قیمت به ۰.۰۰۰۰۱۸۴۶۴ دلار رسیده است. RSI آن که ۳۰.۸۴ است، نشان می‌دهد که این توکن در حال حاضر بیش از حد فروخته شده است و فرصت خرید خوبی را ارائه می‌دهد.

اوندو (Ondo)

نمودار قیمت اوندو (Ondo)
نمودار قیمت اوندو (Ondo)

در عرصه امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)، ارز دیجیتال اوندو با نماد اختصاری ONDO در حال رشد و کسب محبوبیت است. پروتکل اوندو محصولات مالی نوآورانه‌ای را برای هر دو دسته از سرمایه‌گذاران خرد و نهادی ارائه می‌دهد. رویکرد فراگیر این پلتفرم در حوزه امور مالی غیرمتمرکز، اوندو را از سایر الت کوین‌ها متمایز کرده و جایگاه ویژه‌ای برای آن رقم زده است.

ارز دیجیتال اوندو با افزایش اندکی مواجه شده است و با قیمت ۱.۱۸۳ دلار آمریکا و با رشد روزانه ۱.۶۷ درصد به معاملات خود پایان داده است. شاخص قدرت نسبی (RSI) اوندو با مقدار عددی ۴۹.۵۰، آن را در منطقه خنثی قرار می‌دهد که نشان‌دهنده تعادل میان توجه بازار و امکان رشد باثبات است.

یونی سواپ (Uniswap)

نمودار قیمت یونی سواپ (Uniswap)
نمودار قیمت یونی سواپ (Uniswap)

یونی سواپ با نماد اختصاری UNI همچنان یکی از ارکان اصلی بخش امور مالی غیرمتمرکز به شمار می‌رود. این پلتفرم به عنوان یک صرافی غیرمتمرکز پیشرو، امکان انجام مبادلات آسان توکن و تأمین نقدینگی را فراهم می‌کند. توکن حکومتی این پلتفرم با نام یونی UNI، به دارندگان آن اجازه می‌دهد تا در فرآیندهای تصمیم‌گیری مشارکت کنند و بدین ترتیب، اطمینان حاصل شود که این بستر به شیوه‌ای مبتنی بر جامعه توسعه می‌یابد.

یونی سواپ با افزایش قابل توجهی همراه بوده است و با قیمت ۱۰.۲۷۸ دلار آمریکا و با رشد روزانه ۵.۲۸ درصد به معاملات خود پایان داده است. با توجه به شاخص قدرت نسبی ۵۱.۰۹، یونی‌سوآپ نیز در منطقه خنثی قرار دارد که حاکی از پتانسیل حرکت بیشتر آن به هر دو جهت است.

رندر (Render)

نمودار قیمت رندر (Render)
نمودار قیمت رندر (Render)

رندر با نماد اختصاری RNDR با غیرمتمرکزسازی فرآیند رندرگیری، در حال متحول کردن فضای خلق محتوای دیجیتال است. این پلتفرم هنرمندان را به مالکان واحد پردازش گرافیک (GPU) متصل می‌کند و بدین ترتیب، رندرگیری داده‌های دیجیتال را به روشی کارآمدتر و مقرون‌به‌صرفه‌تر امکان‌پذیر می‌سازد. این رویکرد نوآورانه، رندر را به عنوان رهبری در بازار دارایی‌های دیجیتال تثبیت می‌کند.

ارز دیجیتال رندر در حال افزایش است و با قیمت ۷.۷۴۱ دلار آمریکا و با رشد روزانه ۴.۵۷ درصد به معاملات خود پایان داده است. مقدار عددی شاخص قدرت نسبی برابر با ۳۸.۲۴ نشان می‌دهد که رندر در حال حاضر در وضعیت فروش بیش از حد قرار دارد که این امر می‌تواند به زودی نشانه‌ای از یک روند صعودی باشد.

فچ ای‌آی (Fetch.ai)

نمودار قیمت فچ ای‌آی (Fetch.ai)
نمودار قیمت فچ ای‌آی (Fetch.ai)

فچ ای‌آی با نماد اختصاری FET فناوری بلاک‌چین را با هوش مصنوعی (AI) ادغام می‌کند تا شبکه‌ای غیرمتمرکز از عامل‌های مستقل ایجاد نماید. این عامل‌ها قادر به انجام وظایف مختلفی از بهینه‌سازی زنجیره‌های تأمین گرفته تا ارتقای زیرساخت‌های شهرهای هوشمند هستند. ترکیب منحصربه‌فرد هوش مصنوعی و فناوری بلاک‌چین در فچ ای‌آی، آن را به یک ارز جایگزین قابل توجه تبدیل می‌کند که ارزش پیگیری دارد.

فچ ای‌آی عملکرد روزانه قوی از خود نشان داده است و با افزایش ۶.۱۵ درصدی، قیمت آن به ۱.۲۶۷ دلار آمریکا رسیده است. با توجه به شاخص قدرت نسبی ۲۷.۶۲، Fetch.ai به طور عمیق در قلمرو فروش بیش از حد قرار دارد که این امر حاکی از پتانسیل بالای جهش قیمت آن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا