اخبار ارز دیجیتال

همستر مجددا در صرافی کوکوین لیست شد!

ثبت نام در باماتتر

کوکوین (KuCoin) مجدد تاریخی جدید را برای آغاز معاملات همستر کامبت (Hamster Kombat) در بازار پیش از عرضه اعلام کرد.

ارز دیجیتال همستر (HMSTR)، جدیدترین بازی کلیکی محبوب در تلگرام که در صنعت ارزهای دیجیتال سر و صدای زیادی به پا کرده است، در بخش بازار پری مارکت (Pre-Market) کوکوین مشاهده شده است.

معاملات این ارز از تاریخ ۵ تیر آغاز می شود و زمان تسویه حساب متعاقبا اعلام خواهد شد.

بازار پیش از عرضه کوکوین یک پلتفرم معاملاتی OTC است که برای تجارت توکن‌های جدید قبل از عرضه رسمی آنها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خریداران و فروشندگان می‌توانند قیمت‌ها را پیشنهاد دهند و معاملات را برای تضمین قیمت و نقدینگی مورد نظر خود، پیشاپیش انجام دهند.

لازم به ذکر است پیش‌تر در تاریخ ۲۹ خرداد خبر امکان معامله در بازار پیش از عرضه همستر در صرافی گیت (Gate) نیز با کل عرضه ۱۰ میلیارد توکن اعلام شده بود.

گیت بازار پری مارکت همستر خود را از تاریخ ۲۵ خرداد  راه‌اندازی کرده است.

آخرین دستاوردهای همستر

در تاریخ ۲۸ خرداد همستر کامبت به دنبال‌کنندگان خود در تلگرام اعلام کرد که به زودی اخبار جدیدی در مورد عرضه توکن منتشر خواهد شد. تیم سازنده این پروژه همچنین اعلام کرد که کانال یوتیوب آنها اکنون ویدیوهایی به ۱۰ زبان مختلف ارائه می‌دهد.

همستر کامبت درست مانند نات‌کوین (Notcoin)، به عنوان یک بازی کلیکی در تلگرام آغاز به کار کرد، اما توانست در مدت کوتاهی موفقیت‌های زیادی کسب کند. این بازی اخیرا توسط بلومبرگ لقب “killer app” را دریافت کرد که باعث شد مورد توجه رسانه‌های جریان اصلی قرار گیرد.

بلومبرگ اشاره کرد که Tap-to-earn جدیدترین ترند بازی در تلگرام است و بسیاری از افراد در جامعه ارز دیجیتال بر این باورند که این روند می‌تواند بازار گاوی جدیدی را تعریف کند.

همچنین جالب است که تیم سازنده بازی اخیراً مقایسه‌ای بین برنامه‌های مهمی انجام داده است که توانسته‌اند به رکورد ۱۰۰ میلیون کاربر دست یابند.

واتس‌اپ ۳.۵ سال، اینستاگرام ۲.۵ سال، تیک‌تاک ۹ ماه و همستر کامبت پس از ۷۸ روز از مرز ۱۵۰ میلیون کاربر عبور کرد.

توکن HMSTR به زودی بر روی بلاک‌چین TON راه‌اندازی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا