اخبار ارز دیجیتال

هشدار مهم به صاحبان رمزارز شیبا اینو

ثبت نام در باماتتر

تیم شیبا اینو (Shiba Inu) در مورد گروه تلگرامی مشکوک مرتبط با این پروژه هشدار داد.

صنعت ارزهای دیجیتال زمینه‌ای پویا است که هر روز شاهد پیشرفت‌های مهیج و هیجان‌انگیز است. با این حال، این عرصه اغلب هدف هکرها و سودجویان قرار می‌گیرد که از عدم آگاهی کاربران تازه‌کار در زمینه نگهداری امن ارز دیجیتال سوءاستفاده می‌کنند. این امر به ویژه در بخش میم‌کوین‌ها (Meme coins) صادق است.

ارز دیجیتال شیبا اینو (SHIB) یکی از محبوب‌ترین میم‌کوین‌ها به شمار می‌رود و از جامعه‌ی کاربری عظیمی برخوردار است. لوسی، مدیر بازاریابی این پروژه، به تازگی هشدار یکی از اعضای تیم شیباریوم را بازنشر کرده است که به کاربران توصیه می‌کند از گروه تلگرامی با عنوان «ShibaSweepers» دوری کنند.

هشدار تیم شیبا اینو

این تیم نوشت: “تا اطلاع ثانوی، لطفا از عضویت در گروه تلگرامی «ShibaSweepers» خودداری نمایید. این گروه فعالیت‌های مشکوکی داشته و احتمال هک شدن آن وجود دارد.”

در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست.

همانطور که کریپتو پوتاتو (CryptoPotato) اخیراً گزارش داد، افشای کلیدهای خصوصی به عنوان عامل اصلی سرقت ارزهای دیجیتال در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ شناخته شده است. طبق گزارشی از اسلومیست، در این موارد، کاربران عبارات بازیابی خود را بر روی سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری مانند تنسنت داکز، بائیدو کلود، شیمو داکز، گوگل داکز و موارد مشابه نگهداری کرده‌اند.

سوءاستفاده از تلگرام (Telegram) نیز امری رایج است. بازیگران مخرب قربانیان را به گروه‌های چت فریب می‌دهند و آن‌ها را متقاعد می‌کنند تا روی لینک‌هایی کلیک کنند که در نهایت آن‌ها را به وب‌سایت‌های فیشینگ یا نرم‌افزارهایی متصل می‌کند که دارایی‌های کیف پول دیجیتال آن‌ها را به سرقت می‌برد.

به همین دلیل است که هرگز نباید روی لینک‌های ناشناخته کلیک کنید. همچنین، همیشه راه‌حل بهتری وجود دارد: نگهداری ارز دیجیتال خود در یک کیف پول سخت‌افزاری که به اینترنت متصل نیست.

منبع: cryptopotato

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا