اخبار ارز دیجیتال

آماده جهش بزرگ قیمت کاردانو باشید!

ثبت نام در باماتتر

بر اساس تحلیل‌های Santiment، احساسات نزولی نسبت به کاردانو (ADA) به بالاترین سطح خود در یک سال گذشته رسیده است، که ممکن است فرصتی سودآور برای معاملات برعکس بازار فراهم کند.

ارز دیجیتال XRP متعلق به ریپل در هفته گذشته تقریباً ۴۰ درصد افزایش یافته و به ۰.۶ دلار رسیده است که نشان دهنده یک جهش قابل توجه است. در همین حال، کاردانو (ADA)، رقیب نزدیک آن، بهبودی مشابه را تجربه نکرده است و تا حد زیادی توسط معامله‌گران ارزهای دیجیتال نادیده گرفته می‌شود.

تحلیلگران اکنون بر این عقیده هستند که ADA کاردانو ممکن است در آینده نزدیک شاهد یک جهش باشد.

احتمال جهش بزرگ ADA مشابه با XRP

Santiment گزارش داد که احساسات معامله‌گران به شدت حرکات اخیر قیمت در بازار ارزهای دیجیتال را منعکس می‌کند. در طول هفته گذشته، XRP شاهد افزایش قابل توجهی بوده است که نشان دهنده خوش‌بینی سرمایه‌گذاران است.

قیمت XRP در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ درصد افزایش یافته و در زمان نگارش این متن به بالای ۰.۶ دلار رسیده است. حجم معاملات روزانه نیز با ۴۱.۴ درصد افزایش به ۳.۲ میلیارد دلار رسیده است که همگی با فعالیت قابل توجه نهنگ‌های XRP همراه بوده است.

برعکس، کاردانو بالاترین سطح احساسات نزولی را در بیش از یک سال گذشته تجربه می‌کند. Santiment پیشنهاد می‌کند که معاملات بر خلاف احساسات غالب بازار می‌تواند فرصت‌های سودآوری را برای معامله‌گران فراهم کند.

نمودار قیمت ADA
نمودار قیمت ADA

در زمان نگارش این متن، قیمت ADA با افزایش ۱.۳۲ درصدی در حال معامله با ۰.۴۴۷۶ دلار است و ارزش بازار آن از ۱۶ میلیارد دلار فراتر رفته است. در طول هفته گذشته، قیمت کاردانو ۱۷ درصد افزایش یافته است و الگوی نمودار نشان می‌دهد که کف قیمت برای کاردانو قبلاً تثبیت شده است و ما ممکن است در آستانه یک جهش بزرگ قیمت در آینده باشیم.

همه نگاه‌ها به هاردفورک چانگ

کاردانو در حال آماده شدن برای یک ارتقاء عمده با چانگ هاردفورک است که قرار است تا دو هفته دیگر انجام شود. هدف هاردفورک چانگ معرفی تدریجی قابلیت‌های حاکمیت است و بدین ترتیب پذیرش و ورود کاربران جدید و افرادی که نقش‌های جدیدی را در حاکمیت بر عهده می‌گیرند، آسان‌تر می‌کند.

به تازگی، شبکه کاردانو به نسخه ۶.۵.۰ ارتقاء یافته است که با گره کاردانو ۹.۰.۰ سازگار است و بدین ترتیب بلاک‌چین را برای هاردفورک چانگ آماده می‌کند.

منبع: coingape

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا