تحلیل ارز دیجیتال

با تایید ETF اتریوم این آلت کوین‌ها انفجار قیمت خواهند داشت!

ثبت نام در باماتتر

با نزدیک شدن به زمان لیست شدن ETF اتریوم، پیش‌بینی می‌شود که این آلتکوین (Altcoin) شتاب بگیرد و عملکرد قوی صعودی را به نمایش بگذارد، و احتمالاً در این هفته به مرز ۴۰۰۰ دلار برسد و در پیروی از آن توکن‌های مبتنی بر اتریوم نیز جهش قیمت داشته باشند.

با افزایش نوسانات در بازار ارزهای دیجیتال، قیمت اتریوم (ETH) همچنان بالای مرز ۳۵۰۰ دلار باقی مانده و نشان‌دهنده افزایش تمایلات صعودی در فضای ارزهای دیجیتال است که این احساسات مثبت روی توکن‌های مبتنی بر اتریوم نیز تاثیرگذار خواهید بود.

اتریوم کلاسیک (ETC)

با وجود ثبت کاهش تقریبی ۲ درصد در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت اتریوم کلاسیک در هفته گذشته ۲.۲۶ درصد افزایش یافته است. با قیمت معاملاتی ۲۳.۴۹ دلار و ارزش بازار ۳.۴۷۲ میلیارد دلار، این آلتکوین در رتبه ۲۷ فهرست جهانی ارزهای دیجیتال قرار دارد.

نمودار اتریوم کلاسیک
نمودار اتریوم کلاسیک

میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه به عنوان مقاومت در نمودار قیمت ETC در بازه زمانی روزانه عمل می‌کند. علاوه بر این، نشانگر MACD یک هیستوگرام سبز ثابت را نشان می‌دهد که بیانگر افزایش فعالیت قیمت در فضای ارزهای دیجیتال است.

اگر روند صعودی ادامه یابد، قیمت اتریوم کلاسیک آماده می‌شود تا سطح مقاومت بالای خود را در ۲۹ دلار طی هفته‌های آینده آزمایش کند. در مقابل، اگر بازار تحت کنترل فروشندگان باشد، قیمت ETC ممکن است به سطح پایین ۲۲ دلار در این ماه بازگردد.

اتریوم نیم سرویس (ENS)

قیمت ENS در ماه‌های گذشته توجه زیادی از بازار ارزهای دیجیتال جلب کرده و امسال بیش از ۱۵۰ درصد به ارزش خود افزوده است. با ارزش بازار ۸۶۱.۱۶۱ میلیون دلار، در حال حاضر با تخفیف ۶۹.۴۸ درصد از اوج قبلی خود یعنی ۸۵.۶۹ دلار معامله می‌شود.

نمودار ENS
نمودار ENS

شاخص قدرت نسبی (RSI) همچنان نزدیک به نقطه میانی خود در بازه زمانی روزانه قرار دارد. با این حال، میانگین آن همگرایی نزولی را در بازه زمانی روزانه نشان می‌دهد که نشان‌دهنده احساسات مختلط برای این آلتکوین در بازار ارزهای دیجیتال است.

اگر پس از لیست شدن ETF اتریوم بازار شاهد فعالیت قیمت مثبت باشد، قیمت اتریوم نیم سرویس تحت احساسات صعودی شروع به معامله خواهد کرد. این می‌تواند منجر به حرکت آلتکوین به سمت اوج بالای ۳۲.۵۰ دلار شود. اما، فعالیت نزولی ممکن است قیمت سرویس نام اتریوم را به سمت پایین ۲۲.۷۵ دلار بکشاند.

قیمت اتنا (ENA)

در میان افزایش نوسانات قیمت در بازار ارزهای دیجیتال، قیمت اتنا در روز گذشته حدود ۵ درصد کاهش یافته و حجم معاملاتی آن به ۷۲.۸۰ میلیون دلار رسیده است. با این حال، در هفته گذشته ۹.۰۹ درصد افزایش یافته و در نتیجه با ارزش بازار ۷۸۹.۹۳ میلیون دلار در رتبه ۸۹ قرار گرفته است.

نمودار قیمت اتنا
نمودار قیمت اتنا

شاخص فنی RSI نتوانسته است نقطه خنثی خود را آزمایش کند و میانگین آن نشان‌دهنده حرکت منفی است. این نشان‌دهنده فشار ضعیف خرید و فروش برای این آلتکوین در بازار است.

شاخص MACD نیز کاهش مداوم در هیستوگرام سبز را نشان می‌دهد و میانگین‌های آن حرکت خنثی را نشان می‌دهند. این نشان‌دهنده کاهش فعالیت قیمت برای اتنا است.

اگر بازار تحت احساسات صعودی شروع به معامله کند، قیمت ENA شتاب خواهد گرفت و آماده می‌شود تا سطح مقاومت بالای ۱.۰۷۵ دلار را طی هفته‌های آینده آزمایش کند. در مقابل، این آلتکوین ممکن است به سمت سطح حمایت مهم خود یعنی ۰.۳۷۵ دلار سقوط کند.

منبع: coinpedia

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا