اخبار ارز دیجیتال

صرافی بایننس (Binance) در این بازی تلگرامی سرمایه گذاری کرد!

ثبت نام در باماتتر

بایننس (Binance) به عنوان سرمایه‌گذار اصلی در دور جدید سرمایه‌گذاری کتیزن (Catizen)، بازی کریپتویی مبتنی بر تلگرام شرکت کرده است. این بازی با هدف متحول‌سازی سرگرمی‌های وب۳ در شبکه TON طراحی شده است.

لابراتوارهای بایننس در استودیو پلوتو که پلتفرم انتشار بازی‌های GameFi و سازنده بازی وب۳ کتیزن است سرمایه‌گذاری کرده است. این بازی در ماه‌های اخیر با استقبال سرمایه‌گذاران روبرو شده است، چراکه این بازار تحت تاثیر احساسات مثبت قرار داشته است. بایننس لبز (Binance Labs) همچنان به حمایت از استارتاپ‌های حوزه رمزارز برای بهبود نوآوری در این صنعت ادامه می‌دهد.

بایننس سرمایه‌گذار اصلی کتیزن

بایننس در اطلاعیه‌ای جدید اعلام کرد که نقش سرمایه‌گذار اصلی در دور تامین مالی پروژه‌های GameFi که کتیزن را راه‌اندازی کرده‌اند، بر عهده داشته است. این بازوی سرمایه‌گذاری خطرپذیر بایننس، بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال به دلیل تامین مالی شرکت‌های وب۳ شناخته شده است. طبق این اطلاعیه، استودیو پلوتو از این سرمایه‌گذاری برای رشد بازار و پشتیبانی از مینی‌اپ کتیزن به همراه ساخت موتور بازی استفاده خواهد کرد.

این امر مسیر آسانی را برای جذب توسعه‌دهندگان جدید به این پروژه ایجاد خواهد کرد. Yi He، یکی از بنیان‌گذاران لابراتوارهای بایننس، از این دور سرمایه‌گذاری جدید ابراز خوشحالی کرد و به پتانسیل جذب کاربران بیشتر به وب۳ اشاره داشت. او گفت: «لابراتوارهای بایننس همیشه از حمایت پروژه‌هایی مانند استودیو پلوتو که پتانسیل جذب میلیاردها کاربر به وب۳ را دارند، هیجان‌زده است. ما مشتاقانه منتظر حمایت از سازندگان آینده‌نگر هستیم که هدفشان ایجاد محصولاتی برای پذیرش گسترده است.»

از سوی دیگر، استودیو پلوتو از حمایت بازوی سرمایه‌گذاری خطرپذیر بزرگترین صرافی با حجم معاملات بالا استقبال کرد. ریکی وانگ، یکی از بنیان‌گذاران استودیو پلوتو، اظهار داشت که این امر اعتماد بازار به شرکت‌ها برای ساخت زیرساخت‌های سرگرمی وب۳ را افزایش می‌دهد.

امید سرمایه‌گذاران به رشد کتیزن

این اطلاعیه به چشم‌انداز رشد شرکت در فضای همیشه در حال تحول وب۳ اشاره کرد. این پروژه دارای ۲۵ میلیون بازیکن و ۱.۵ میلیون گیمر آن‌چین است. کتیزن بر شبکه TON تسلط یافته و به عنوان اپلیکیشن برتر در سه فصل متوالی لیگ آزاد شناخته شده است.

بازیکنان با شرکت در فعالیت‌های کتیزن از طریق مدل منحصر به فرد بازی برای دریافت ایردراپ (Airdrop)، با پشتیبانی از رابط‌های کاربری آسان برای تعامل شهودی، پاداش کسب می‌کنند. بازیکنان همچنین می‌توانند با ادغام گربه‌های خود، آن‌ها را ارتقا دهند تا در جدول‌های رتبه‌بندی بالا بروند و پتانسیل بازدهی بالاتر داشته باشند.

منبع: coingape

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا