مقالات ارز دیجیتال

نحوه فروش داگز (Dogs) صفر تا صد راهنمایی فوری

ثبت نام در باماتتر

داگز (DOGS) یکی از جدیدترین بازی‌های کریپتویی تلگرام است که در مدت زمان بسیار کوتاهی ایردراپ خود را تکمیل کرد امکان فروش توکن‌های DOGS جمع آوری شده را به کاربران خود داد. در این مقاله می‌خواهیم فرایند فروش و نقد کردن Dogs را بررسی کنیم.

فروش توکن‌های DOGS و تبدیل به ریال

فروش توکن‌های DOGS و تبدیل به ریال
فروش توکن‌های DOGS و تبدیل به ریال

با پایان اسخراج داگز و لیست شدن این توکن در صرافی‌های امکان خرید و فروش DOGS برای کاربران مهیا شد و می‌توانید با برداشت داگزهای خود به والت شخصی، آن‌ها را در پلتفرم و صرافی رمزارز دلخواه خود بفروشید و به تومان یا سایر رمزارزها تبدیل کنید.

اتصال کیف پول به ربات داگز

برای فروش داگز ابتدا باید والت خود را به بازی وصل کرده و توکن‌های خود را برداشت کنید. برای انجام این کار ربات بازی را باز کرده و در بالای صفحه Connect wallet را انتخاب کنید.

اتصال کیف پول به ربات داگز
اتصال کیف پول به ربات داگز

سپس لیستی از والت‌ها برای شما باز می‌شود که باید کیف پول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

سپس در صورتی که اپلیکیشن والت مورد نظر را داشته باشید به صورت خودکار داخل اپلیکیشن یک تایید از شما خواسته می‌شود. در غیر این صورت یک QR کد به شما نمایش داده خواهد شد که باید آن را در اپلیکیشن والت اسکن کنید تا فرایند اتصال کیف پول به ربات DOGS تکمیل شود.

اتصال والت به ربات داگز
اتصال والت به ربات داگز

پس از اتصال والت ارز دیجیتال به DOGS باید آدرس کیف پول خود را در صفحه اصلی مشاهده کنید.

برداشت و انتقال داگز به کیف پول

پس از اتصال کیف پول باید توکن‌های DOGS را به والت خود انتقال دهید. با تکمیل انتقال Dogs به والت خود باید آن‌ها را داخل اپلیکیشن والت دیجیتال مشاهده کنید.

انتخاب صرافی مناسب و انتقال Dogs

انتخاب صرافی مناسب برای فروش داگز یکی مراحل مهم در نقد کردن Dogs است. زیرا مدت زمان تکمیل سفارش و میزان کارمز کسر شده به صورت مستقیم در وجه نهایی دریافتی شما تاثیر خواهد داشت. باماتتر با ارائه کمترین کارمزدها و تکمیل سفارشات به صورت آنی می‌تواند به شما کمک کند بیشترین سود را از فروش توکن‌های داگز خود داشته باشید.

برای انتقال Dogs به باماتتر و فروش آن‌ها پس از ثبت نام و احراز هویت، در پنل کاربری به قسمت دارایی‌ها رفته و Dogs را پیدا کنید. سپس در سمت چپ واریر را انتخاب کنید. در این مرحله باید مقدار توکن‌های را که می‌خواهید بفروشید را وارد کنید. یک آدرس والت به شما نشان داده می‌شود که باید به والت دیجیتال خود رفته و دقیقا مقدار وارد شده در صفحه قبل را به آدرس اعلامی باماتتر انتقال دهید. حال در قسمت دارایی‌ها مقدار موجودی DOGS شما نمایش داده می‌شود.

فروش DOGS

فروش DOGS در باماتتر
فروش DOGS در باماتتر

با انتقال DOGS به باماتتر و مشاهده آن در قسمت دارایی‌ها، می‌توانید اقدام به فروش آن‌ها کنید. به قسمت دارایی‌ها رفته و DOGS را پیدا کنید.

گزینه فروش را انتخاب کرده و مقدار مورد نظر خود را برای فروش وارد کنید و سفارش خود را تایید کنید. حال داگزهای شما در لیست فروش قرار می‌گیرد و پس از تکمیل سفارش حساب شما به ریال شارژ می‌شود که می‌توانید وجه خود را با ثبت درخواست برداشت به حساب بانکی خود انتقال دهید.

با طی کردن مراحل فوق می‌توانید توکن‌های دریافت شده در بازی تلگرامی Dogs را به کیف پول ارز دیجیتال و سپس صرافی انتقال داده و آن‌ها را نقد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا