مقالات ارز دیجیتال

قیمت همستر کامبت به تومان چقدر است؟

ثبت نام در باماتتر

همستر کامبت (Hamster Kombat) بازی محبوب این روزها است که به عنوان یکی از متعدد جایگزین‌های نات کوین (Notcoin) معرفی شد و توانست در مدت کوتاهی بیش از ۳۰۰ میلیون بازیکن فعال جذب کند. همستر اخیرا اعلام کرد که توکن HMSTR این بازی در تاریخ ۵ مهر منتشر می‌شود و حال سوالی که بازیکنان این بازی در ذهن خود دارند این است که قیمت همستر کامبت به تومان چقدر خواهد بود؟

همستر کامبت ۵ مهر لیست می‌شود

همستر کامبت 5 مهر لیست می‌شود
همستر کامبت ۵ مهر لیست می‌شود

همستر کامبت از فروردین ماه که پا به عرصه گذاشت فرایند لیست شدن را در مسیر راه خود نوشته بود ولی تاریخی برای این رویداد نداده بود. قبلا نیز شاهد اعلام تاریخ‌هایی حدودی توسط همستر به عنوان تاریخ لیست شدن همستر کامبت بودیم که بعدا با تاخیر مواجه شد و این رویداد به تاریخی نامعلوم در آینده سوق داد.

اینبار اما همستر کامبت جدی است و تاریخ دقیق لیست شدن توکن خود را در صرافی‌ها ۲۶ سپتامبر معادل ۵ مهر اعلام کرده است و قصد دارد در این تاریخ ۶۰ درصد از کل توکن‌های همستر کامبت را در ایردراپ خود بین بازیکنان توزیع کند.

با اعلام تاریخ عرضه اولیه همستر کامبت، جامعه کریپتو با هیجان زیادی منتظر لیست شدن این توکن در صرافی‌های بزرگ بود. اوکی اکس اولین صرافی بود که پاسخگوی این انتظار بود و پس از آن، بینگ ایکس، بیت گت و گیت نیز به این فهرست پیوستند.

صرافی بای بیت نیز به عنوان یکی از بزرگ‌‌ترین صرافی‌های جهانی به این لیست پیوسته است و امکان معامله و خرید و فروش همستر کامبت را همزمان با عرضه توکن‌های HMSTR این بازی فراهم می‌کند.

با ورود بای بیت، کاربران این سوال را مطرح می‌کنند که آیا صرافی بایننس (Binance) نیز برای دسترسی آسان‌تر کاربران به این توکن، آن را در پلتفرم خود لیست خواهد کرد یا نه.

قیمت همستر کامبت چقدر است؟

قیمت همستر کامبت چقدر است؟
قیمت همستر کامبت چقدر است؟

قیمت همستر کامبت را تا زمان عرضه عمومی توکن‌های این بازی در صرافی‌ها و شروع معاملات و خرید و فروش همستر نمی‌تواند به طور دقیق پیش‌بینی کرد ولی با استفاده از اطلاعات بازار پیش از عرضه صرافی‌ها که همستر در آن‌ها معامله می‌شود می‌توان قیمت کشف شده کاربران فعال را مشاهده نمود.

بازار پیش از عرضه (Pre-market) یا پری مارکت، به دوره‌ای گفته می‌شود که در آن، یک ارز دیجیتال جدید یا توکن، قبل از عرضه رسمی در صرافی‌های بزرگ، برای سرمایه‌گذاران قابل خرید و فروش است. این بازار اغلب فرصتی را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند تا پیش از عموم مردم به یک پروژه جدید دسترسی پیدا کنند و این توکن‌ها را بین خود معامله کنند.

همستر کامبت در بازار پیش از عرضه ۴ تا از صرافی‌های بزرگ دنیا در حال معامله است و قیمت‌های کشف شده در محدوده‌ای نزدیک به هم در حال نوسان هستند.

آخرین قیمت Hamster Kombat در بازار پیش از عرضه صرافی گیت (Gate io) که مرجع قیمت این توکن قبل از لیست شدن محسوب می‌شود حدود ۰.۰۷۵۵ تتر است که با نرخ ۶۰ هزار تومانی تتر در زمان نوشتن مقاله چیزی حدود ۴۵۰۰ تومان برای هر یک توکن HMSTR می‌شود..

نمودار قیمت همستر کامبت
نمودار قیمت همستر کامبت

با نگاهی به نمودار قیمت همستر کامبت در چند روز اخیر روندی نزولی را مشاهده می‌کنیم که نشان می‌دهد با نزدیک شدن به ۵ مهر و ایردراپ همستر قیمت این توکن کاهش می‌یابد.

در پری مارکت صرافی بیت‌گت نیز قیمت همستر کامبت حدود ۰.۰۹۱ دلار اعلام شده است که بسیار بیشتر از قیمت صرافی گیت است با این حال حجم توکن‌هایی که در این صرافی معامله شده‌اند بسیار ناچیز و در حد صفر است که باعث می‌شود این قیمت نامعتبر شود.

از طرفی دیگر بازار پیش از عرضه صرافی بای بیت قیمت آخرین معامله همستر کامبت را ۰.۰۹۷ دلار اعلام می‌کند که این قیمت نیز با صرافی گیت اختلاف فاحشی دارد و حدود ۵۸۲۰ تومان به ازای هر توکن همستر می‌شود.

در نهایت باید گفت که این قیمت‌های کشف شده در بازارهای پیش از عرضه ممکن است با قیمت نهایی همستر کامبت تفاوت داشته باشد و این قیمت‌ها به هیچ عنوان نباید ملاک گرفته شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا