تحلیل ارز دیجیتال

۳ میم کوین برتر شبکه TON تلگرام مشخص شد!

ثبت نام در باماتتر

بلاکچین تون (TON) رشد چشمگیری داشته است و بخش قابل توجهی از این پیشرفت مدیون میم کوین‌های (meme coins) مبتنی بر TON است که سه مورد از آن‌ها پنانسیل رشد قیمت بالایی دارند.

توجه: این یک پیشنهاد سرمایه گذاری و مالی نیست.

چندین میم کوین در سال ۲۰۲۳ بر روی این شبکه راه‌اندازی شدند، اما شهرت قابل توجه TON با ظهور نات کوین (Notcoin) در فضای ارزهای دیجیتال رقم خورد و در نیتجه این محبوبیت میم کوین‌های دیگری نیز بر روی این شبکه راه‌اندازی شد. در این مقاله به بررسی ۳ میم کوین شبکه TON می‌پردازیم که پتانسیل افزایش ۵ تا ۱۰ برابری قیمت را دارا هستند.

نات‌کوین (NOT)

نات‌کوین یکی از پیشروترین کوین‌های میم مبتنی بر بلاکچین TON و همچنین یکی از جوان‌ترین آن‌ها به شمار می‌رود. این کوین یک بازی کسب درآمد از طریق تلگرام است که در آن کاربران پیش از رویداد تولید توکن (TGE)، توکن‌های NOT را «استخراج» می‌کردند.

نمودار قیمت نات کوین
نمودار قیمت نات کوین

پروژه مذکور در مارس ۲۰۲۴ آغاز شد و ظرف مدت چند ماه، بیش از ۴۰ میلیون کاربر فعال جذب کرد. این رقم از تعداد کاربرانی که بلاکچین‌های باسابقه مانند اتریوم و پروتکل‌هایی نظیر میکر دائو می‌توانند به آن مباهات کنند، بیشتر است. در پی این رویداد، شبکه TON شاهد افزایش فعالیت و نقدینگی بوده است و فعالان بزرگ امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) مانند تتر (USDT) سهم خود را در این شبکه افزایش داده‌اند.

قیمت NOT امروز حدود ۰.۰۱۵ دلار بود، که کاهشی ۴.۵ درصدی را نسبت به ۲۴ ساعت گذشته نشان می‌دهد. نات‌کوین در تاریخ ۲ ژوئن به بالاترین قیمت تاریخی خود یعنی ۰.۰۲۸۳ دلار رسید و سپس روند نزولی پیدا کرد. قیمت NOT در حال حاضر در یک الگوی گُوه نزولی بزرگ قرار دارد که ممکن است به زودی به سمت بالا شکسته شود.

از سوی دیگر، حجم معاملات ۲۴ ساعته NOT در ۲۴ ساعت گذشته ۴۸ درصد کاهش یافته است، که نشان‌دهنده کاهش اخیر فعالیت در بازار است. این امر می‌تواند به دلایل متعددی از جمله انتقال حجم معاملات از شبکه TON به سولانا پس از درخواست ونک (VanEck) برای ETF سولانا در ایالات متحده باشد. با وجود این، NOT همچنان یک کوین میم TON با پتانسیل افزایش ۱۰ برابری است.

Hedgehog in the Fog (HIF)

نمودار قیمت HIF
نمودار قیمت HIF

Hedgehog in the fog یک میم کوین بر بستر بلاکچین TON است که از یک شخصیت کارتونی محبوب الهام گرفته شده است. این پروژه دوستداران میم و معامله‌گران ارزهای دیجیتال را در شبکه‌ی Ton گرد هم می‌آورد.

HIF در ۱۶ خرداد راه‌اندازی شد و بلافاصله در میان علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال محبوبیت پیدا کرد. HIF، توکن رسمی Hedgehog in the Fog، در حال حاضر با قیمتی حدود ۰.۰۲۰۴ دلار معامله می‌شود که حاکی از کاهش ۷.۹ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته است.

حجم معاملات ۲۴ ساعته‌ی HIF با افزایش ۸۶ درصدی، نشان‌دهنده‌ی رونق اخیر فعالیت در بازار است. HIF دارای ارزش بازار فعلی کمی در حدود ۴.۱۱ میلیون دلار با امتیاز ۵۱ در گکوترمینال می‌باشد. این امر فضای کافی برای افزایش قیمت آن را فراهم می‌کند. اگر قیمت از الگوی گُوه‌ی نزولی عبور کند، می‌تواند به بالاترین قیمت تاریخی قبلی خود بازگردد و حتی فراتر از آن حرکت کند.

HIF با بیشترین تعداد دارنده‌ی توکن، در میان برترین کوین‌های میم TON قرار دارد. خرید مقدار محدودی از این توکن، ممکن است منجر به بازگشت سرمایه‌ی ۱۰ برابری (ROI) شود.

Ton Fish Memecoin (FISH)

نمودار قیمت Ton Fish
نمودار قیمت Ton Fish

توکن Ton Fish Memecoin یکی از قدیمی‌ترین کوین‌های میم بر روی شبکه‌ی Ton و پیشگام توکن‌های اجتماعی میم به شمار می‌رود. هدف از ایجاد FISH، بهبود تجربه کاربران از تلگرام و اکوسیستم TON بود.

FISH، توکن بومی توکن Ton Fish Memecoin، با Catizen، یک مینی‌اپلیکیشن محبوب تلگرام بر بستر Ton و بازی کسب درآمد با بیش از ۲۰ میلیون کاربر فعال، ادغام شده است. Ton Fish همچنین با Tony the Duck و Ton Degen مشارکت داشته است.

این میم کوین به منظور تثبیت جایگاه خود در شبکه، همچنان با dApp ها و پروتکل‌های نوظهور اکوسیستم Ton همکاری می‌کند. Ton Fish در ۶ تیر، تعداد ۵،۶۴۷،۵۰۰،۰۰۲،۵۰۳ توکن FISH به ارزش بیش از ۳۶۶،۰۰۰ دلار سوزاند.

FISH در ۱۲ دی ماه راه‌اندازی شد و به سرعت با صعودی بیش از ۱۰۰ برابری، به بالاترین قیمت تاریخی ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۱۳۸۴ دست یافت و سپس روند نزولی پیدا کرد. قیمت FISH همچنین در ماه فعلی روندی صعودی داشته و در حال حاضر با قیمتی حدود ۰.۰۰۰۰۰۰۰۵۶۲۲ معامله می‌شود.

با ارزش بازار ۱۶ میلیون دلاری، FISH همچنان ارزش بازار پایینی دارد و فضای زیادی برای رشد قیمت آن وجود دارد.

FISH به عنوان پیشگام در بلاکچین TON، توانایی رهبری میم کوین‌ها در این شبکه را دارا است. اکوسیستم Ton Fish در حال گسترش است و در چندین صرافی غیرمتمرکز (DEX) و پروتکل‌های امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) بر روی زنجیره‌ی TON یافت می‌شود.

میم کوین‌های بلاکپین TON تلگرام با پیش‌بینی سودهای قابل توجه و سوددهی ۱۰ برابری و فراتر از آن، پتانسیل بالایی را ارائه می‌دهند. نقش کوین‌های میم در رشد بلاکچین TON حیاتی است، زیرا TON طی دو ماه گذشته، از اتریوم در تعداد آدرس‌های فعال روزانه پیشی گرفته است. روند صعودی در شبکه‌ی TON عمدتاً توسط کوین‌های میم هدایت خواهد شد.

منبع: coingape

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا