تحلیل ارز دیجیتال

معرفی ۴ آلت کوین که ارزش خرید بالایی دارند

ثبت نام در باماتتر

با توجه به شرایط ناپایدار فعلی بازار که جهت آن هنوز مشخص نیست، شناسایی آلتکوین‌ها (Altcoins) با حداکثر پتانسیل دشوار شده است. با این وجود، پروژه‌های ارزشمندی وجود دارند که دارای پتانسیل بالایی برای رشد و افزایش قیمت هستند.

در این شرابط فهرستی از چهار ارز دیجیتال را آماده کرده ایم که بررسی آن‌ها خالی از لطف نیست. در ادامه این فهرست را بررسی می‌کنیم:

توجه: این یک پیشنهاد سرمایه گذاری و مالی نیست.

۱. آکاش نتورک (Akash Network)

اولین مورد در این فهرست، آکاش نتورک است که در هر دو حوزه محاسبات غیرمتمرکز (DePIN) و هوش مصنوعی (AI) فعالیت می‌کند. این حوزه‌ها از داغ‌ترین موضوعات در روند صعودی فعلی بازار ارزهای دیجیتال به شمار می‌روند. آکاش به عنوان یک بازار غیرمتمرکز برای اجاره فضای اضافه پردازنده‌های گرافیکی (GPU) راه‌اندازی شد و به کاربران این امکان را می‌دهد تا ظرفیت مازاد GPU خود را نسبت به ارائه‌دهندگان عمده خدمات ابری، با هزینه کمتری اجاره دهند.

علاوه بر این، شرکت گری‌اسکیل (Grayscale) آکاش را به فهرست دارایی‌های با پتانسیل بالا برای سه ماهه سوم سال ۲۰۲۴ اضافه کرده است. علیرغم رکود کلی بازار، آکاش با نشان دادن روند قیمتی مطلوب، امیدی را در میان فضای کاهشی کلی بازار به وجود آورده است.

۲. مورفیوس لبز (Morpheus Labs)

مورد بعدی در این فهرست، مورفیوس لبز است که با استفاده از یک پلتفرم با کد کم و ابزارهای هوش مصنوعی، به شرکت‌های وب ۲ در انتقال به وب ۳ کمک می‌کند. مورفیوس لبز به داشتن مشارکت با بازیگران اصلی این حوزه مانند علی‌بابا کلاد، هواوی کلاد، آمازون وب سرویس، تنسنت کلود، جی‌پی گیمز، Elrond و Ant Group می‌بالد. اکوسیستم آن‌ها راه‌حل‌های مقیاس‌پذیر لایه ۲، تکه‌بندی برای پردازش موازی و محاسبات خارج از زنجیره را برای کاهش بار روی زنجیره اصلی ارائه می‌دهد.

۳. Graphlinq

مورد سوم در این فهرست، گرافلینک (Graphlinq) است که به طور جدی در حوزه هوش مصنوعی فعالیت می‌کند. گرافلینک اتوماسیون بدون کد وب ۳ را به همراه زنجیره و استاندارد توکن اختصاصی خود ارائه می‌دهد. این پروتکل چند زنجیره‌ای است و استقرار و مدیریت آسان برنامه‌های غیرمتمرکز (dApp) را تسهیل می‌کند. گرافلینک با ۱۷۰ میلیون GLQ قفل شده به ارزش تقریبی ۱۴ میلیون دلار در زنجیره خود، در حوزه امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) فعال است و گزینه جذابی به نظر می‌رسد.

۴. کلیرپول (Clearpool)

آخرین مورد این فهرست، کلیرپول، بازیگری در بخش دارایی‌های دنیای واقعی (RWA) است. کلیرپول یک بازار غیرمتمرکز برای وام‌های اعتباری در اتریوم و پالیگان راه‌اندازی کرده است. این پلتفرم تا به امروز تسهیل‌کننده وام‌هایی به ارزش کل ۵۶۲ میلیون دلار با قفل شده‌ای به ارزش ۸۱ میلیون دلار بوده است. پیش‌بینی می‌شود که بازار دارایی‌های دنیای واقعی تا سال ۲۰۳۰ به بازاری ۶ تریلیون دلاری تبدیل شود و ورود بلک‌راک (BlackRock) به این بازار، نشان‌دهنده پتانسیل بالای آن است. علیرغم افزایش قیمت طی سال گذشته، ارزش بازار کلیرپول همچنان پتانسیل رشد بالایی را دارا است.

منبع: coinpedia

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا