تحلیل ارز دیجیتال

نات کوین پس از پایان ایردراپ ۱۱ درصد افت کرد!

ثبت نام در باماتتر

ارز دیجیتال نات کوین (Notcoin) از زمان پایان مهلت دریافت ایردراپ خود در عصر یکشنبه با ۱۱ درصد کاهش قیمت مواجه شده است.

بر اساس اعلام تیم نات کوین حال حاضر ۱۱.۵ میلیون نفر مالک توکن‌های NOT هستند. این تیم می‌گوید که دست‌کم ۲.۵ میلیون نفر از این تعداد Notcoin های خود را به صورت مستقیم در والت خو نگه داری می‌کنند.

تیم نات کوین صبح امروز در توییتر نوشت: «اکثر توزیع‌ها قبلاً انجام شده است» و اضافه کرد که «توکن‌های دریافت نشده برای توسعه‌های آتی کنار گذاشته خواهند شد و بخشی از آنها سوزانده می‌شود.»

با توجه به داده‌های CoinGecko در زمان نگارش این متن، قیمت نات کوین روی ۰.۰۱۸۱۲ دلار قرار دارد که ۱۱ درصد نسبت به دیروز کاهش یافته و پایین‌ترین سطح آن از اوایل صبح جمعه به شمار می‌رود. این میزان افت در یک روز قابل توجه است اما تنها ۴.۶ درصد پایین‌تر از همین زمان در هفته گذشته است.

همچنین ذکر این نکته ضروری است که قیمت NOT نسبت به زمان عرضه خود در یک ماه پیش، ۱۶۶ درصد افزایش یافته است.

با ارزش بازار ۱.۸ میلیارد دلار، NOT همچنان در جایگاه ۵۷امین ارز دیجیتال بزرگ در کوین‌گکو قرار دارد و از این حیث، از رمزارز آوه (AAVE)، ژوپیتر (JUP) و زی کی سینک (zkSync) بزرگ‌تر است.

موفقیت بازی‌های مبتنی بر ارز دیجیتال در پیام‌رسان تلگرام (Telegram) به‌شدت به Not coin رونق بخشیده است. اما بخش قابل توجهی از این رشد را می‌توان به فعالیت‌های مربوط به بوست (Boost) یا افزایش ایردراپ نسبت داد که اخیراً بسته شده است.

نات کوین تا قبل از پایان ایردراپ به بازیکنان اختیار می‌داد تا توکن‌های خود را به یک صرافی ارسال کنند یا آن‌ها را به کیف پول خود منتقل کنند و یا آن‌ها را در شبکه نات کوین برای دریافت پاداش‌های بیشتر استیک (Stake) کنند.

در همین راستا، تیم Notcoin در پیام توییتری خود نوشت که در اواخر این هفته جزئیاتی در مورد چگونگی کسب پاداش‌های بیشتر توسط استیک‌کنندگان در سطح طلا و پلاتینیوم به اشتراک گذاشته خواهد شد.

همان‌طور که در توییت Notcoin آمده است، مهلت دریافت ایردراپ به پایان رسیده است و این ارز دیجیتال یک ماه پیش لیست شده و به یک توکن واقعی متعلق به جامعه تبدیل شده است که توسط افراد نگهداری می‌شود. نات کوین تا کنون توسط ۱۱.۵ میلیون نفر در صرافی، کیف پول و یا در شبکه نات کوین نگه داری می‌شود.

نات کوین پس از معرفی توسط ۳۵ میلیون نفر بازی شد. دیگر بازی‌های مبتنی بر تلگرام مانند بازی همستر کامبت (Hamster Kombat) نیز از الگوی مشابهی پیروی کرده‌اند. این بازی کلیکی تلگرامی بازیکن را در نقش مدیرعامل یک صرافی ارز دیجیتال مجازی قرار می‌دهد و تیم سازنده آن اعلام کرده است که برای ماه آینده برنامه‌هایی برای راه‌اندازی توکن TON خود دارد.

این بازی تنها نمونه موجود نیست و دیگر مینی‌اپ‌های بازی تلگرام مانند یس‌کوین (Yescoin) و تپ‌سواپ (TapSwap) هفته گذشته اعلام کردند که قصد راه‌اندازی توکن در شبکه تون تلگرام یا The Open Network را دارند.

منبع: decrypt

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا