تحلیل ارز دیجیتال

این رمزارز طی چند روز ۳۰۰ درصد رشد کرد! + تحلیل رایگان

ثبت نام در باماتتر

بازار ارزهای دیجیتال در روزهای اخیر شاهد نوسانات ضعیفی بوده و روند قیمتی خنثی‌ای را ثبت کرده است با این حال آلت کوین‌هایی بودند که بر خلاف روند بازار رشد قیمت داشته اند و حتی در این بین یک رمزارز توانست تنها در عرض چند روز قیمت خود را ۴ برابر کند.

با وجود آغاز به کار ETF اتریوم، قیمت ETH در روز گذشته بیش از ۱.۵ درصد کاهش یافته است که نشان‌دهنده احساسات مختلط در بازار است. با این حال، آلت‌کوین‌ها با سرمایه متوسط و پایین در چند روز گذشته توجه زیادی را به خود جلب کرده‌اند و این نشان‌دهنده افزایش احساسات صعودی برای این توکن‌ها در بازار گاوی آینده است.

عملکرد قیمت ULTIMA

ارز دیجیتال Ultima با موفقیت سطح حمایتی مهم خود را در قیمت ۲۰۴۸ دلار دوباره آزمایش کرده است. این امر باعث شده که در روز گذشته ۱۴.۱۹ درصد به ارزش خود اضافه کند و در هفته گذشته ۸۷.۷۶ درصد رشد داشته باشد. علاوه بر این، طی ۳۰ روز گذشته بیش از ۱۷۳ درصد افزایش یافته و بازدهی سالانه آن ۶۹.۴۷ درصد بوده است.

عملکرد قیمت ULTIMA
عملکرد قیمت ULTIMA

با قیمت معاملاتی ۸۲۷۵.۶ دلار، عرضه در گردش ۱۵۳۳۹ و حداکثر عرضه ۱۰۰۰۰۰ توکن ULTIMA، این ارز دیجیتال رتبه ۳۱۵ را با ارزش بازار ۱۲۸.۵۷ میلیون دلار به دست آورده است.

شاخص میانگین متحرک همگرایی و واگرایی (MACD) افزایش مداومی را در نمودار سبز نشان داده و میانگین‌های آن روند صعودی تندی را ثبت کرده‌اند. این امر نشان‌دهنده افزایش احساسات صعودی در بازار ارزهای دیجیتال است.

شاخص فنی RSI همچنان بالاتر از محدوده خرید بیش از حد معامله می‌شود. علاوه بر این، خط روند میانگین آن در آستانه عبور از محدوده خرید بیش از حد است که نشان‌دهنده چشم‌انداز مثبت برای این آلت‌کوین در این هفته است.

قیمت ULTIMA چقدر افزایش خواهد یافت؟

اگر بازار تحت تأثیر گاوها به معامله ادامه دهد، قیمت ULTIMA سطح مقاومتی ۹۳۱۰ دلار را آزمایش خواهد کرد. حفظ قیمت در این سطح، زمینه را برای این آلت‌کوین فراهم می‌کند تا سطح مقاومتی بالاتر خود را در ۱۰۸۰۰ دلار طی هفته‌های آینده آزمایش کند.

از سوی دیگر، اگر روند معکوس شود، قیمت کوین ULTIMA شتاب خود را از دست داده و به سمت سطح حمایتی ۷۷۴۳.۵ دلار سقوط خواهد کرد. علاوه بر این، اگر خرس‌ها همچنان بازار را تحت کنترل داشته باشند، این ارز آماده می‌شود تا سطح حمایتی پایین‌تر خود را در ۶۲۴۰ دلار آزمایش کند.

منبع: coinpedia

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا