تحلیل ارز دیجیتال

این آلت کوین‌های مبتنی بر سولانا ۲ برابر سود می‌دهند!

ثبت نام در باماتتر

با رشد سریع اکوسیستم سولانا (Solana) در دوران صعودی بازار ارزهای دیجیتال، آلتکوین‌های مبتنی بر سولانا نیز به سرعت افزایش می‌یابند. با نزدیک شدن قیمت سولانا (SOL) به سطح ۲۰۰ دلار و احتمال وقوع یک جهش قیمت، این آلتکوین‌ها می‌توانند شتاب بیشتری برای یک صعود تا دو برابر قیمت فعلی در این هفته پیدا کنند.

آلتکوین‌های مبتنی بر سولانا که باید زیر نظر داشت

بهترین آلتکوین‌های مبتنی بر سولانا که می‌تواند در ۷ روز آینده بازدهی ۱۰۰ درصدی داشته باشد عبارتند از:

Jupiter (JUP)

با ارزش بازار ۱.۳۹ میلیارد دلار، قیمت توکن JUP نشان‌دهنده یک جهش صعودی است و با بهبود بازار گسترده‌تر، شتاب می‌گیرد. در نمودار قیمتی لگاریتمی روزانه، این آلتکوین (Altcoin) مبتنی بر سولانا یک بازگشت دو دره‌ای از سطح حمایت ۰.۶۸۷۹۷ دلار را نشان می‌دهد.

نمودار قیمت Jupiter
نمودار قیمت Jupiter

با شکست خط گردن در ۰.۸۸ دلار، حرکت قیمتی JUP فاز اصلاحی را با یک الگوی کانال نزولی به پایان می‌رساند. علاوه بر این، این آلتکوین در دو هفته گذشته ۵۶٪ افزایش داشته است، اما کاهش ۵.۴۱٪ درون‌روزی اخیر، سطح روانشناختی ۱ دلار را آزمایش می‌کند.

اگر شتاب صعودی با یک بازگشت پس از آزمایش ادامه یابد، قیمت ژوپیتر می‌تواند به سطح ۵۰٪ فیبوناچی در ۱.۳۲ دلار برسد. در حالت صعودی، هدف‌های بالقوه برای توکن JUP می‌تواند ۲ و ۲.۷۵ دلار باشد.

Raydium (RAY)

ریدیوم با قیمت ۲.۳۹ دلار معامله می‌شود و با ارزش بازار ۶۳۰ میلیون دلار، این آلتکوین مبتنی بر سولانا سطح ۵۰٪ فیبوناچی را در ۲.۳۸ دلار آزمایش می‌کند.

نمودار Raydium (RAY)
نمودار Raydium (RAY)

در دو هفته گذشته، بازیابی قیمت RAY یک جهش ۷۲٪ برای شکست محدوده تثبیت ثبت کرده است. با وجود افت قیمت ۸۵٪ از اوج تاریخی ۱۶.۹۳ دلار، این آلتکوین برای یک حرکت قوی در ۷ روز آینده آماده می‌شود.

همان‌طور که کاهش قیمت ۲۴ ساعته به عنوان یک بازآزمایی ظاهر می‌شود، ادامه روند صعودی در قیمت‌های RAY می‌تواند به سطح ۴.۱۱ دلار برسد.

Pyth Network (PYTH)

پایت نتورک (PYTH) با ارزش بازار ۱.۲۹ میلیارد دلار، شاهد رشدی شتابان در کانال صعودی شکسته‌شده است. این روند افزایشی پس از بازیابی قیمت از سطح ۰.۲۷ دلار آغاز شده و شتاب گرفته است. در دو هفته اخیر، این آلت کوین ۳۵ درصد افزایش یافته و به سطح ۰.۳۷۷۲ دلار رسیده که معادل ۲۳.۶۰ درصد سطح فیبوناچی است.

نمودار قیمت Pyth Network (PYTH)
نمودار قیمت Pyth Network (PYTH)

در نمودار قیمتی روزانه، این ارز دیجیتال مبتنی بر سولانا، شکست کانال صعودی را نشان می‌دهد و آماده صعود به سطح ۰.۵۴ دلار است. در سناریوی خوشبینانه، روند صعودی می‌تواند تا سطح ۰.۸۱ دلار نیز ادامه یابد.

منبع: coinpedia

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا