تحلیل ارز دیجیتال

سیگنال برای ریپل (XRP)؛ تشکیل الگوی صلیب طلایی

ثبت نام در باماتتر
فهرست مطالب:

تقویت چشم انداز صعودی ریپل (XRP) با تشکیل الگوی صلیب طلایی تایید شد و تحلیلگران بر این باورند که XRP می‌تواند سودهای کلانی به سرمایه‌گذاران خود بدهد.

ریپل (XRP) ششمین ارز دیجیتال بزرگ جهان از نظر ارزش بازار شاهد افزایش ۴۰ درصدی در طول هفته گذشته بوده است. قیمت XRP از زمان برخورد به سطح حمایتی کلیدی در ۰.۳۸۱ دلار در تاریخ ۱۵ تیر ۱۴۰۳، به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

توجه: این یک پیشنهاد سرمایه گذاری و مالی نیست.

قابل ذکر است که ریپل در هشت روز از نه روز گذشته عملکرد مثبتی داشته و در ۴۸ ساعت اخیر شاهد افزایش قابل توجهی در قیمت بوده است. طبق گفته شرکت تحلیل داده‌های درون زنجیره ای Santiment، ریپل برای اولین بار از زمان اصلاح گسترده بازار در ۲۴ فروردین، از سطح مقاومت ۰.۵۸ دلار عبور کرده و به بالاترین سطح ۱۵ هفته گذشته رسیده است.

Santiment خاطر نشان کرد که این جهش با افزایش انباشت سرمایه توسط نهنگ‌ها و کوسه‌ها با ظرفیت بیش از ۱۰۰,۰۰۰ واحد XRP، پشتیبانی می‌شود. Santiment از نقطه عطفی قابل توجه در روند انباشت عرضه از آگوست سال گذشته خبر داد.

در حال حاضر، کیف پول‌های ریپل که بیش از ۱۰۰,۰۰۰ توکن نگهداری می‌کنند، حاوی ۵۱.۵۹ میلیارد XRP هستند که بالاترین رقم ثبت شده تا به امروز به شمار می‌رود. این دسته از دارندگان XRP در حال حاضر ۸۵ درصد از کل عرضه را در اختیار دارند که بالاترین میزان طی ۱۱ ماه گذشته است.

از نظر تکنیکال، روند صعودی ریپل با تشکیل الگوی صلیب طلایی روی نمودار چهار ساعته، که یک اندیکاتور تکنیکال است و اغلب نشان دهنده پتانسیل ادامه حرکت صعودی است، بیشتر تایید شده است.

ریپل بر روی نمودار قیمت چهار ساعته خود، الگوی صلیب طلایی را تکمیل کرده است. این الگو زمانی شکل می‌گیرد که میانگین متحرک کوتاه مدت، مانند میانگین متحرک ساده (SMA) 50 روزه، از بالای میانگین متحرک بلندمدت، مانند میانگین متحرک ساده (SMA) 200 روزه عبور کند.

سطوح کلیدی ریپل

ظهور الگوی صلیب طلایی روی نمودار چهار ساعته برای ریپل همچنان قابل توجه است. معامله گران اغلب این الگو را نشانه ای از ادامه روند صعودی قیمت دارایی در نظر می‌گیرند.

نمودار قیمت ریپل
نمودار قیمت ریپل

در زمان نگارش این متن، ریپل با افزایش ۱۵ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته به ۰.۶۱۲ دلار پس از رسیدن به بالاترین قیمت روزانه ۰.۶۲۳۴ دلار، عملکردی بهتر از ۱۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار داشته است.

در بحبوحه روند صعودی جاری، سرمایه گذاران و معامله گران با دقت سطوح حمایتی و مقاومتی کلیدی را برای سنجش پایداری حرکت صعودی ریپل زیر نظر دارند.

به نظر می‌رسد ریپل در سطوح ۰.۳۸۱ دلار و ۰.۴۰۳ دلار حمایت قوی ایجاد کرده است. تا زمانی که قیمت XRP بالاتر از این سطوح باقی بماند، به احتمال زیاد روند صعودی ادامه خواهد داشت. سطوح مقاومتی در ۰.۶۶ دلار و ۰.۷۸ دلار پیش بینی می‌شود. اگر ریپل بتواند از این سطوح عبور کند، ممکن است راه را برای حرکت به سمت ۱ دلار هموار کند.

منبع: u.today

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا