اخبار ارز دیجیتال

بایننس این ۴ جفت ارز را حذف کرد!

ثبت نام در باماتتر

صرافی بایننس (Binance) به عنوان بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال اعلام کرد در پی عملکرد ضعیف، چهار ارز دیجیتال از معاملات اسپات این صرافی حذف می‌شوند.

بایننس، یکی از برترین صرافی‌های ارز دیجیتال، در اقدامی غیرمنتظره، تصمیم خود را مبنی بر خروج تمامی جفت‌های معاملاتی اسپات برای BarnBridge (BOND)، Dock (DOCK)، Mdex (MDX) و Polkastarter (POLS) تا تاریخ ۱ مرداد اعلام کرد.

این تصمیم نگرانی‌هایی را در مورد ارزش آتی این ارزهای دیجیتال و تأثیر آن بر احساسات بازار ایجاد کرده است.

معامله این ۴ جفت ارز در بایننس غیر فعال شد

بایننس در آخرین بررسی استراتژیک خود، بر تعهد به حفظ استانداردهای بالا و انطباق با تغییرات بازار تأکید کرد. خروج BOND، DOCK، MDX و POLS ناشی از چندین عامل است که صرافی به طور مداوم آنها را رصد می‌کند.

این عوامل شامل تعهد تیم توسعه پروژه، فعالیت توسعه، حجم معاملات، ثبات شبکه و انطباق با الزامات نظارتی است. تصمیم بایننس نشان‌دهنده رویکردی پیشگیرانه برای مدیریت پلتفرم و محافظت از کاربران آن است.

خروج این ارزهای دیجیتال به طور خاص بر جفت‌های معاملاتی BOND/BTC، BOND/USDT، DOCK/BTC، DOCK/USDT، MDX/USDT و POLS/USDT تأثیر می‌گذارد. پس از توقف معاملات، کاربران دیگر ارزش این توکن‌ها را در کیف پول خود مشاهده نخواهند کرد. برای مدیریت دارایی‌های خود، کاربران باید گزینه “Hide Small Balances” را غیرفعال کنند. واریز این توکن‌ها پس از ۲ مرداد و برداشت آنها پس از ۱ آبان پشتیبانی نخواهد شد.

صرافی بایننس برای مدیریت خروج این ارزها، اقداماتی را در نظر گرفته است. سرویس Binance Simple Earn تا تاریخ ۲۹ تیر عرضه این توکن‌ها را متوقف کرده و به طور خودکار آنها را به کیف پول (Wallet) اسپات کاربران بازخرید می‌کند. به طور مشابه، Binance Auto-Invest تا ۲۵ تیر سرمایه‌گذاری‌های دوره‌ای را متوقف خواهد کرد و سرویس VIP Loan نیز تمامی موقعیت‌های وام‌دهی برای این توکن‌ها را تا ۲۷ تیر می‌بندد.

علاوه بر این، ربات آربیتراژ نرخ تامین مالی بایننس و خدمات مارجین نیز تحت تأثیر قرار خواهند گرفت. مهلت‌های مهمی برای کاربران جهت تسویه حساب موقعیت‌های خود برای جلوگیری از ضرر تعیین شده است. برای مثال، تمامی موجودی‌های BOND، DOCK، MDX و POLS در کیف پول‌های مارجین متقاطع در تاریخ ۲۷ تیر به USDT تبدیل خواهند شد. سرویس تبدیل بایننس (Binance Convert) تا تاریخ ۱ مرداد تنها با عملکرد فروش کار خواهد کرد.

منبع: coingape

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا