اخبار ارز دیجیتال

پیش‌بینی قیمت نات کوین (NOT) توسط هوش‌مصنوعی ChatGPT

ثبت نام در باماتتر

نات کوین (NOT)، یک بازی ساده و رایگان در تلگرام است که با بهره‌گیری از جامعه کاربری عظیم این اپلیکیشن پیام‌رسان، توانسته مشارکت بسیاری از کاربران را به خود جلب کند و حال هوش مصنوعی ChatGPT با پیش‌بینی قیمت آن آینده‌ای روشن برای این رمزارز ترسیم کرده است.

نات کوین توانسته است بیش از ۳۵ میلیون بازیکن جذب کند که حدود ۶.۵ میلیون نفر از آن‌ها روزانه فعال هستند.

علاوه بر این، بیش از ۱۱.۵ میلیون نفر دارای توکن‌های Notcoin هستند که این توکن‌ها را مطالبه، سهام‌گذاری، تبادل یا برداشت کرده‌اند که نشان از محبوبیت نات‌کوین در دنیای ارزهای دیجیتال دارد. سادگی بازی، همراه با ادغام آن در پلتفرم پرکاربرد تلگرام (Telegram)، به سرعت آن را به محبوبیت رسانده است.

در زمان نگارش این گزارش، قیمت نات‌کوین با افزایش ۴.۶۶ درصدی در یک روز، به $۰.۰۱۶۳۴ رسیده است و با ارزش بازاری برابر با $۱,۶۷۴,۵۴۸,۳۹۰ و حجم معاملات ۲۴ ساعته $۴۳۳,۹۱۶,۲۳۶ معامله می‌شود.

نمودار قیمت نات کوین
نمودار قیمت نات کوین

کاربران بدون هیچ هزینه اولیه قادر به استخراج نات‌کوین بودند که به عنوان دروازه‌ای کم‌ریسک به دنیای ارزهای دیجیتال عمل می‌کرد. علاوه بر این، رقبا از جمله همستر کامبت (Hamster Kombat) و یس‌کوین (YES) نیز باعث افزایش ارزش نات‌کوین شده‌اند.

همچنان که این توکن در حال تقویت جایگاه خود در فضای ارزهای دیجیتال است، ChatGPT پیش‌بینی جسورانه‌ای در مورد قیمت NOT در صورت رسیدن بیت‌کوین (BTC) به $۱۰۰K کرده است.

پیش‌بینی ChatGPT از قیمت نات‌کوین در دو سال آینده

بیت‌کوین (Bitcoin)، پادشاه ارزهای دیجیتال، در حال حاضر در منطقه صعودی با قیمتی برابر با $۶۶,۵۷۹.۵۵ پس از افزایش ۴.۴۵ درصدی در یک روز قرار دارد. با ارزش بازاری برابر با $۱,۳۱۶,۲۱۵,۹۰۷,۲۹۳ و حجم معاملات ۲۴ ساعته $۳۳,۷۸۹,۸۲۶,۳۴۰، ارزش قفل شده کل بیت‌کوین (TVL) برابر با $۷۳۵.۶۱ میلیون است و به طور مداوم در حال افزایش می‌باشد.

ChatGPT پیش‌بینی می‌کند که BTC چند ماه تا چند سال طول می‌کشد تا به $۱۰۰K برسد. همچنین، این موضوع به شرایط بازار، احساسات سرمایه‌گذاران و عوامل اقتصاد کلان بستگی دارد. اگر روند پذیرش سریع، کاربردی بودن و بازی‌های تلگرامی مبتنی بر کسب درآمد ادامه یابد، نات‌کوین رشد قیمت چشمگیری را تجربه خواهد کرد.

OpenAI ChatGPT 4o سناریوهای رشد معتدل، بالا و تهاجمی را برای قیمت نات‌کوین پیش‌بینی می‌کند. ChatGPT پیش‌بینی می‌کند که با ادامه محبوبیت و مشارکت بازی کسب درآمد، توکن نات‌کوین در دو سال آینده به $۳۳ برسد که این یعنی ۲۰ برابر قیمت فعلی آن.

با در نظر گرفتن سناریوی رشد بالا، این توکن در ۱-۲ سال به $۱۶ خواهد رسید. با این حال، مسیر حرکت آن ممکن است با توجه به احساسات بازار، پذیرش و استفاده و محیط‌های قانونی متفاوت باشد.

NOTCOIN به سرعت از طریق ادغام با تلگرام و جذب میلیون‌ها کاربر و دارندگان توکن، جایگاه خود را به دست آورده است. افزایش اخیر در قیمت و فعالیت بازار آن، محبوبیت روزافزون آن را منعکس می‌کند. با پیش‌بینی‌های رشد قابل توجه قیمت در صورت رسیدن بیت‌کوین به $۱۰۰K، آینده نات‌کوین روشن به نظر می‌رسد، به ویژه اگر روندهای پذیرش و کاربردی بودن ادامه یابد. با این حال، شرایط بازار و محیط‌های قانونی نقش‌های مهمی در شکل‌گیری مسیر حرکت آن خواهند داشت.

منبع: coingabbar

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا