اخبار ارز دیجیتال

داگز (DOGS) لیست شد! + آموزش نحوه برداشت و فروش داگز

ثبت نام در باماتتر

توکن داگز (DOGS) تلگرام لیست شد و امکان برداشت آن به والت رمزارز شخصی و فروش آن در صرافی باماتتر فعال شد و حالا می‌توانید داگزهای خود را نقد کرده و به ریال تبدیل کنید.

Dogs لیست و مینت شد

توکن داگز که دو روز پیش امکان امکان ثبت برداشت توکن برای والت بومی تلگرام و صرافی‌های پشتیبانی شده را فعال کرده بود حالا به طور رسمی مینت توکن‌های خود را آغاز کرده است و می‌توانید با اتصال کیف پول شخصی خود به ربات داگز، توکن‌های DOGS را برداشت نمایید.

آموزش برداشت داگز به کیف پول شخصی

قبل از اینکه بتوانید داگزها را در صرافی بفروشید باید ابتدا یک والت رمزارز یا کیف پول دیجیتال ایجاد کرده و آن را به ربات داگز وصل کنید.

ولت رمزارزی پیشنهادی برای ما ایرانی‌ها TonKeeper می‌باشد که ثبت نام و ایجاد والت در آن بسیار آسان است. کافی است اپلیکیشن تون‌کیپر را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کرده و آن را اجرا کنید. یک آدرس والت همراه با ترکیبی از چند کلمه به شما داده می‌شود که باید این کلمات را با ترتیب مشخص شده در جایی امن نگه دارید. این ترکیب کلمات رمز عبور و کلید شخصی کیف پول شما می‌باشد.

اتصال ربات داگز به ولت شخصی

۱- ربات داگز را باز کنید و وسط صفحه گزینه Connect wallet را انتخاب کنید.

۲- از بین لیست باز شده Tonkeeper را انتخاب کنید.

۳- اپلیکیشن تون کیپر باز شده و یک تایید از شما مبنی بر اتصال والت دیجیتال شما به ربات داگز درخواست می‌شود که با انتخاب Connect wallet این اتصال تکمیل می‌شود.

اتصال کیف پول به ربات داگز
اتصال کیف پول به ربات داگز

حال باید آدرس ولت خود را در صفحه اصلی بازی DOGS تلگرام مشاهده کنید.

اتصال والت به ربات داگز
اتصال والت به ربات داگز

یا مشاهده این صفحه حالا ولت شما به داگز متصل شده است و می‌توانید درخواست برداشت توکن‌های DOGS خود را ثبت کنید و آنان را برای فروش به کیف پول خود انتقال دهید.

خرید تون و پرداخت هزینه برداشت داگز

نکته‌ای که وجود دارد این است که برای انتقال توکن‌های داگز به کیف پول خود باید هزینه تراکنش بلاکچین TON را بپردازید و هزینه آن را قبل از برداشت داگز به کیف پول خود واریز کنید.

حال نیاز است که مقداری تون کوین (Toncoin) به عنوان هزینه انتقال شبکه خریداری کرده و آن را به کیف پول تون کیپر خود ارسال کنید.

برای خرید تون (TON) ارزان ابتدا در صرافی باماتتر ثبت نام کرده و مراحل احراز هویت را تکمیل کنید. ثبت نام و احراز هویت در باماتتر به صورت فوری تایید می‌شود و می‌تواند بدون نیاز به انتظار TON های مورد نیاز را خریده و DOGS های خود را بفروشید.

پس از فعال شدن اکانت، برای فعال شدن امکان واریز و برداشت ریالی باید یکی از کارت‌های بانکی خود را در اکانت خود ثبت کنید.

جهت معرفی کارت بانکی خود، به پنل کاربری خود در باماتتر رفته و از منوی سمت راست اطلاعات بانکی را انتخاب کنید و یکی از کارت‌های بانکی خود را به اکانتتان اضافه کنید. کارت بانکی ثبت شده باید به نام و کد ملی خودتان ثبت شده باشد.

حال می‌توانید اکانت خود را شارژ کرده و تون مورد نیاز به عنوان هزینه شبکه را بخرید.

از منوی سمت راست دارایی‌ها را انتخاب کرده و تومان را پیدا کنید. در سمت چپ گزینه واریز را انتخاب کنید و مقدار مورد نیاز خود را جهت خرید تون را وارد کرده و پرداخت را نهایی کنید.

کارمزد شبکه تون و گس فی (Gas Fee) مورد نیاز برای انتقال داگز به کیف پول شخصی شما بسته به شلوغی شبکه متغیر است. هزینه تراکنش در لحظات ابتدایی مینت شدن داگز ۰.۴۲ تا ۰.۵ TON بود.

پس از شارژ اکانت، نوبت به خرید تون می‌رسد. در منوی سمت راست گزینه معامله آسان را انتخاب کنید و مقدار Ton مورد نیاز خود را بخرید.

سپس از قسمت دارایی‌ها مجدد TON را پیدا کنید و گزینه برداشت را انتخاب کنید. مقدار برداشتی و آدرس کیف پول خود را که از تون کیپر دریافت کردید و به ربات داگز متصل کردید را وارد کنید. دقت کنید مقدار دریافتی نهایی شما پس از کسر کارمزد و هزینه شبکه باید بیشتر از هزینه تراکنش داگز باشد.

حین ورود آدرس ولت دقت کنید زیرا ورود آدرس اشتباه منجر به از دست رفتن غیر قابل برگشت توکن‌های شما می‌شود.

برداشت و انتقال DOGS به تون کیپر

۱- ربات داگز را باز کنید و در صفحه اول گزینه Claim onChain را انتخاب کنید و سپس به وب اپ TokenTable با انتخاب Launch اجازه دسترسی بدهید.

برداشت و انتقال DOGS به تون کیپر
برداشت و انتقال DOGS به تون کیپر

۲- سپس در صفحه باز شده تیک مربع را زده و Next را بزنید.

اتصال ethsign به ولت
اتصال ethsign به ولت

۳- سپس Connect wallet را انتخاب کرده و از منوی باز شده Tonkeeper را انتخاب کنید.

اتصال ethsign به کیف پول تون کیپر
اتصال ethsign به کیف پول تون کیپر

۴- سپس داخل تون کیپر Connect wallet را زده و رمز tonkeeper را وارد کنید.

تایید اتصال تون کیپر به ethsign
تایید اتصال تون کیپر به ethsign

۵- سپس به تلگرام برگشته و به صفحه TokenTable بروید.

رفتن به برگه توکن تیبل
رفتن به برگه توکن تیبل

۶- داخل توکن تیبل باید مقدار توکن‌های داگز خود را مشاهده کنید. برای برداشت داگز پایین برگه گزینه Claim Now را انتخاب کنید.

برداشت داگز از ethsign
برداشت داگز از ethsign

۷- در نهایت مقدار هزینه شبکه را که باید در ولت شما باشد را مشاهده می‌کنید و برای دریافت توکن‌های خود باید اسلایدر آبی را به سمت دیگر بکشید تا سفارش شما ثبت و اجرا شود. سپس پسورد تون کیپر را وارد کنید تا تراکنش نهایی شود.

انتقال توکن‌های DOGS به تون کیپر
انتقال توکن‌های DOGS به تون کیپر

۸- با مشاهده صفحه زیر یعنی انتقال داگز شما در صف اجرا قرار گرفته است. تکمیل تراکنش بسته به شلوغی شبکه ممکن است مقداری به طول انجامد. ممکن است به علت شلوغی شبکه این مرحله با خطا مواجه شود که جای نگرانی نیست و می‌توانید چند دقیقه بعد مجددا این مراحل را طی کنید.

قرار گرفتن انتقال داگز در صف اجرا
قرار گرفتن انتقال داگز در صف اجرا

پس از تکمیل سفارش باید توکن‌های DOGS را در ولت خود و داخل TonKeeper مشاهده کنید.

مشاهده داگزهای دریافتی در تون کیپر
مشاهده داگزهای دریافتی در تون کیپر

حال می‌توانید DOGS های خود را به باماتتر انتقال داده و آن‌ها را بفروشید.

فروش داگز و تبدیل به ریال

برای فروش داگز به قسمت دارایی‌ها در پنل کاربری باماتتر بروید و DOGS را پیدا کرده و گزینه واریز را انتخاب کنید.

سپس مقدار واریزی خود را به صورت دقیق وارد کنید و به مرحله بعد بروید. یک QR کد به شما نشان داده می‌شود.

داخل تون کیپر گزینه Send را انتخاب کنید و دقیقا مقدار قبلی را وارد کنید. سپس کد QR باماتتر را اسکن کنید. و تراکنش را تایید کنید.

پس از تایید تراکنش در تون کیپر نیاز است از صفحه نهایی تراکنش که آدرس ولت شما و آدرس ولت اسکن شده در آن نمایش داده می‌شود یک اسکرین‌شات تهیه کرده و این اسکرین شات را در بخش ثبت فرم واریز باماتتر آپلود کنید.

نمونه اسکرین شات ثبت شده از تراکنش انجام شده تون کیپر:

اسکرین شات تراکنش انتقال
اسکرین شات تراکنش انتقال

این اطلاعات در بخش History داخل اپلیکیشن TonKeeper قابل دسترسی است. کافی است آخرین تراکنش را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید.

پس از ثبت فرم واریز و تکمیل تراکنش، توکن‌های داگز شما در قسمت دارایی‌های باماتتر قابل مشاهده است و می‌توانید آن‌ها را از قسمت معامله آسان بفروشید و به ریال تبدیل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا