اخبار ارز دیجیتال

همستر کامبت ۵ مهر لیست می‌شود!

ثبت نام در باماتتر

همستر کامبت (Hamster Kombat) که پس از نات کوین و به عنوان جانیشین آن پا به عرصه گذاشت و توانست بازیکنان بسیاری جذب کند بالاخره تاریخ لیست شدن توکن HMSTR و شروع معاملات همستر در صرافی‌ها را مشخص کرد.

تاریخ لیست شدن همستر

بازی محبوب همستر کامبت به زودی وارد مرحله جدیدی می‌شود. طبق اعلام رسمی تیم توسعه در چنل تلگرامی ۵۲ میلیونی خود توکن این بازی، HMSTR قرار است روز پنجشنبه ۵ مهر ماه در صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال لیست شود. این تاریخ به عنوان شروع رسمی معاملات توکن HMSTR در بازار آزاد شناخته می‌شود.

در کنار لیست شدن فرایند تولید و توزیع ایردراپ توکن HMSTR نیز در همین روز آغاز خواهد شد. با این حال، تا کنون اطلاعات دقیقی در مورد نحوه توزیع ایردراپ و شرایط دریافت آن منتشر نشده است. انتظار می‌رود در روزهای آینده و با نزدیک شدن به تاریخ ۵ مهر، تیم توسعه جزئیات بیشتری را در این رابطه منتشر کند.

پیش‌بینی قیمت همستر کامبت در روز عرضه

عوامل متعددی بر قیمت یک ارز دیجیتال در روز عرضه تاثیرگذار هستند و همستر کامبت نیز از این قاعده مستثنی نیست با این حال می‌توان با بررسی قیمت فعلی توکن در بازارهای پیش از عرضه، تخمین حدودی از قیمت اولیه آن در بازار آزاد به دست آورد.

آخرین قیمتی که برای هر توکن HMSTR در بازار Pre-Market صرافی Gate io ثبت شده است حدود ۰.۱۳۵ دلار است. با این حال هیچ تضمینی وجود ندارد که قیمت همستر زمان عرضه نزدیک به این قیمت باشد.

دلیل تاخیر ایردراپ همستر

ایردراپ همستر چندین بار تا به حال به عقب افتاده است و همین امر باعث گمانه‌زنی‌هایی در مورد کلاه‌برداری بودن پروژه و ایجاد شبهه‌هایی در مورد نقد شدن همستر شده است. با این حال تیم همستر دلیل این تاخیر را آماده سازی زیرساخت‌های مورد نیاز برای بزرگ‌ترین ایردراپ تاریخ رمزارزها عنوان کرد.

دلیل اعلام شده توسط همستر آنچنان هم غیر منطقی نیست و همانطور که دو روز اخیر با لیست شدن داگز (DOGS) مشاهده کردیم فشار زیاد روی شبکه بلاکچین مورد استفاده می‌تواند باعث از کار افتادن آن شود؛ دقیقا همانطور که لیست شدن داگز باعث اختلال ۸ ساعته بلاکچین TON شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا