اخبار ارز دیجیتال

برنامه بعدی همستر کامبت مشخص شد!

ثبت نام در باماتتر

همستر کامبت (Hamster Kombat) که اخیراً به یکی از داغ‌ترین ترندهای حوزه‌ی بازی‌های P2E تبدیل شده، پیش نمایشی از برنامه‌های آتی خود، به ویژه برای ماه جولای و ۳۰ روز آینده ارائه کرده است. در این گزارش به طور خلاصه به این برنامه‌ها می‌پردازیم.

بازی همستر کامبت که بر بستر تلگرام (Telegram) فعالیت می‌کند و با کلیک کردن برای کسب درآمد شناخته می‌شود، همچنان به عنوان یکی از ترندهای داغ در دنیای ارزهای دیجیتال باقی مانده است. این بازی P2E که به تازگی ظهور کرده و قصد دارد بر روی بلاکچین TON راه اندازی شود، پیشرفت‌های خود را برای ماه جولای و فراتر از آن معرفی کرده است.

در ادامه به طور خلاصه به آنچه این بازی P2E مبتنی بر تلگرام برای کاربران خود در آینده به ارمغان خواهد آورد، می‌پردازیم.

رویداد تولید توکن (TGE)

وبسایت رسمی همستر کامبت یکی از مهم‌ترین به‌روزرسانی‌های این پروژه در ماه جولای را فاش کرد و اعلام کرد رویداد تولید توکن (TGE) و کاربرد توکن درون بازی قرار است در ۳۰ روز آینده رونمایی شود.

این بدان معناست که کاربران ممکن است طی روزهای آینده شاهد یک ایردراپ همستر کامبت باشند که انتظار می‌رود بر روی بلاکچین TON صورت گیرد.

در همین حال، با انجام بازی در تلگرام، به وضوح می‌بینیم که برگه Airdrop نشان می‌دهد لیست‌گذاری در حال انجام است. همانطور که در سایت ذکر شده است، کاربران ممکن است برای شرکت در ایردراپ نیاز به انجام کارهای خاصی داشته باشند. یکی از این کارها، اتصال کیف پول TON به همستر کامبت بود. با این حال، انتظار می‌رود طی روزهای آینده وظایف بیشتری ارائه شود.

علاوه بر این، کاربرد توکن درون بازی، که به موارد استفاده‌ی مختلف یک توکن در اکوسیستم GameFi اشاره دارد، قرار است در این ماه معرفی شود. این امر باعث افزایش جذب کاربر می‌شود و در نتیجه به پروژه در کسب موفقیت قابل توجه در سراسر این صنعت کمک می‌کند.

همزمان، ارتقاءهای سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۴ معادل تیر تا شهریور شامل شخصیت‌ها و پوسته‌های جدید، رویدادهایی با زمان محدود، رویدادهای زنده و غیره می‌شود. علاوه بر این، این پروژه وعده‌ی ارتقاهای توسعه‌ی بیشتری را در سه‌ماهه چهارم داده است که باعث هیجان شرکت‌کنندگان در بازار شده است.

بازی همستر کامبت

همستر کامبت، یک بازی در تلگرام است که در آن کاربر با کلیک کردن و انجام برخی ماموریت‌ها سکه پاداش می‌گیرد. این بازی، همزمان با ظهور بازی‌های P2E مبتنی بر تلگرام مانند نات کوین (Notcoin)، به محبوبیت بالایی دست یافته است.

این بازی، کسب سکه را تسهیل می‌کند، که کاربران می‌توانند با استفاده از کارت‌های منحصر به فرد، در این پلتفرم برای کسب درآمد غیرفعال استخراج کنند. همچنین، تکمیل وظایف مختلف، فرصت‌های بیشتری را برای کسب سکه در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شعار این بازی، “تبدیل از یک همستر شیو شده به یک مدیرعامل” است.

منبع: coingape

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا