اخبار ارز دیجیتال

میم کوین‌ها دوباره در صدر جدول! رشد ۶.۴ درصدی شیبا اینو

ثبت نام در باماتتر

بازار ارزهای دیجیتال شاهد افزایش قابل توجهی در ارزش کل بازار میم کوین‌ها (Meme coins) بوده است. بر اساس داده‌های وب سایت CoinGecko، ارزش کل این بازار با رشدی ۲.۴ درصدی به ۴۴.۷۵ میلیارد دلار رسیده است.

شیبا اینو (SHIB) یکی از پیشتازهای اصلی این روند صعودی بوده است و در ۲۴ ساعت گذشته شاهد افزایش ۶.۴ درصدی قیمت خود بوده است. قیمت این ارز دیجیتال در طول این مدت بین ۰.۰۰۰۰۱۵۹۶ و ۰.۰۰۰۰۱۷۱ دلار نوسان داشته و در حال حاضر در حدود ۰.۰۰۰۰۱۶۹۸ دلار معامله می‌شود. این افزایش قیمت با حجم معاملات ۲۱۷.۸ میلیون دلاری در ۲۴ ساعت همراه بوده است.

نمودار قیمت شیبا اینو (SHIB)

با وجود عملکرد مطلوب در یک روز گذشته، قیمت شیبا اینو همچنان نسبت به یک هفته گذشته تقریباً ۷ درصد کاهش داشته است. همچنین، این ارز دیجیتال در دو هفته اخیر ۰.۸ درصد از ارزش خود را از دست داده است. خبرها در مورد عملکرد شیبا اینو در بازه زمانی ۳۰ روزه نیز چندان خوشحال کننده نیست و قیمت آن در این مدت نزدیک به ۲۱ درصد کاهش یافته است.

برت (BRETT) یکی دیگر از ارزهای دیجیتال مبتنی بر میم یا میم کوین‌ها است که در ۲۴ ساعت گذشته عملکرد قابل قبولی داشته است و در زمان نگارش این متن، با ۵.۱ درصد افزایش قیمت مواجه شده است.

نمودار قیمت برت (BRETT)

برت که از نظر ارزش بازار در رتبه ۷۲ در میان تمامی ارزهای دیجیتال و رتبه هفتم در میان میم کوین‌ها قرار دارد، ماه سختی را پشت سر گذاشته است و بیش از ۲۲ درصد از ارزش خود را از دست داده است.

به طور جالب توجهی، این افت قیمت اندکی پس از رسیدن برات به بالاترین قیمت تاریخی خود (ATH) در ۲۰ خرداد با قیمت ۰.۱۹۳۳ دلار آغاز شد. قیمت این ارز دیجیتال تا ۱۴ تیر عمدتاً بالای سطح ۰.۱۵ دلار باقی ماند، اما پس از آن به سطح ۰.۱۰۷۹ دلاری سقوط کرد.

قیمت فعلی برت همچنان ۴۰ درصد نسبت به بالاترین قیمت تاریخی خود پایین تر است، اما با این حال، نسبت به پایین ترین قیمت تاریخی خود در اوایل سال، رشدی شگفت انگیز معادل ۱۳۵۶۴ درصد را تجربه کرده است.

ارزهای دیجیتال داگ ویف هت (WIF) و پپه (PEPE) نیز در ۲۴ ساعت گذشته شاهد افزایش ۴ درصدی قیمت بوده اند. مشابه سایر میم کوین‌ها که در این متن به آنها اشاره شد، WIF و PEPE نیز ماه سختی را پشت سر گذاشته اند. قیمت WIF در ۳۰ روز گذشته ۳۶.۸ درصد و قیمت PEPE نیز ۳۰ درصد کاهش یافته است.

بازده این دو ارز دیجیتال در بازه زمانی یک هفته گذشته نیز مطلوب نبوده است. در حالی که بازار جهانی ارزهای دیجیتال در این مدت با رشدی ۲.۶ درصدی همراه بوده، قیمت WIF با افت ۱۹.۲ درصدی و قیمت PEPE با کاهش ۴.۵ درصدی مواجه شده است. بر اساس داده‌های CoinGecko، عملکرد PEPE نسبت به سایر ارزهای دیجیتال اکوسیستم اتریوم (Ethereum) که رشدی ۱۲.۷ درصدی را تجربه کرده اند نیز ضعیف تر بوده است.

منبع: crypto.news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا