اخبار ارز دیجیتال

رشد ۷۰ درصدی نات کوین (NOT) در بازار راکد رمزارزها

ثبت نام در باماتتر

نات‌کوین (NOT) در شرایط فعلی نه چندان جالب ارزهای دیجیتال، با ایستادگی در برابر افت و خیزها خود را متمایز کرده است.

بر اساس گزارش تحلیلگر کریپتو ویرچووس، این ارز دیجیتال در طول سه روز گذشته، تقریباً ۷۰ درصد افزایش یافته است که عملکردی فوق‌العاده در بحبوحه رکود کلی بازار به شمار می‌رود.

حجم معاملات نات‌کوین اخیراً چهار برابر شده است که نشان‌دهنده افزایش قابل توجه علاقه سرمایه‌گذاران می‌باشد. ارزش کل بازار آن نیز با افزایشی بیش از ۵۰ درصد همراه بوده است و این در حالی است که بسیاری از آلت‌کوین‌های مهم در حال تجربه ضرر هستند.

واکنش و عملکرد بازار نات کوین به گفته کریپتو ویرچووس، «در این بازار غم‌انگیز و کم‌تحرک، نات کوین (NOT) به طور قطع از الگوی معمول بازار پیروی نمی‌کند.» این گفته با معیارهای این توکن که نشان‌دهنده استقامت و جذابیت Notcoin است، تأیید می‌شود.

روزنامه دیلی تون بر این نکته تأکید کرده است که نات‌کوینبه طور قابل توجهی بهبود یافته و موفق شده است تا دوباره به جمع ۵۰ ارز دیجیتال برتر در وب‌سایت CoinMarketCap بازگردد. این دستاورد، عملکرد سایر توکن‌های قابل توجه، از جمله توکن محبوب میم «بونک» را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

تحلیل و مشاهدات معامله‌گران معامله‌گران به عملکرد استثنایی نات کوین توجه کرده‌اند. «Altcoin Sherpa» در مورد این وضعیت اظهار نظر کرده و از عدم انجام معامله با Notcoin ابراز تاسف نموده است.

وی خاطرنشان کرد که نات‌کوین و SAGA در روزهای اخیر با هم حرکت کرده‌اند و سود به دست آورده‌اند. مشاهدات او در مورد سطوح فیبوناچی، تحلیل تکنیکی را که بسیاری از معامله‌گران هنگام تصمیم‌گیری برای معامله به کار می‌گیرند، برجسته می‌کند.

عملکرد اخیر Notcoin، امیدی در بازاری است که به غیر از این، تیره و تار است. رشد سریع قیمت، حجم معاملات و ارزش کل بازار، پتانسیل و استقامت آن را به اثبات می‌رساند.

افزایش قیمت NOT، دلیلی قانع‌کننده برای سرمایه‌گذارانی است که به دنبال فرصت‌هایی در بحبوحه کاهش گسترده بازار می‌باشند.

منبع: captainaltcoin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا