اخبار ارز دیجیتال

تاخیر مجدد عرضه توکن تپ‌سواپ (TapSwap)

ثبت نام در باماتتر

تپ سواپ بازی کلیکی محبوب تلگرام مجددا عرضه توکن خود را به تاخیر انداخت.

تصمیم تپ‌سواپ (TapSwap) مبنی بر به تعویق انداختن عرضه توکن خود به سه ماهه سوم سال ۲۰۲۴، اعتماد کاربران را متزلزل کرده است.

TapSwap یک بازی محبوب P2E یا به طور ساده «بازی کنید و درآمد کسب کنید» بر بستر پیام‌رسان تلگرام (Telegram Messenger) است که با تأخیر در عرضه توکن مورد انتظار خود مواجه شده است.

ایردراپ تپ سواپ نیز همزمان با راه‌اندازی توکن این بازی صورت خواهد گرفت.

در اواسط اردیبهشت تیم TapSwap اعلام کرد راه‌اندازی استخرهای TapSwap در تاریخ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ انجام خواهد شد.

با این حال، آنها اخیراً به دلیل هجوم قابل توجه ربات‌هایی که سعی در جمع‌آوری امتیاز ایردراپ داشتند، اعلام نمودند که راه‌اندازی به ۱۱ تير ۱۴۰۳ به تعویق خواهد افتاد.

اعلام دلیل تاخیر از سوی TapSwap

تپ سواپ برای توجیه بیشتر تاخیر، در پلتفرم ایکس به این نکته اشاره کرد که در پی انتشار اخباری پیرامون Tapswap، از جمله لیست شدن در صرافی‌های رده ۱، افت شدید قیمت و موارد دیگر، توجه افکار عمومی به این پلتفرم جلب شده است. این حجم از توجه نه تنها کلاهبرداران، بلکه رهبران و متخصصان حوزه وب ۳ را نیز به خود جلب کرده است.

این متن در ادامه اذعان می‌کند که چنین سطحی از توجه، مستلزم بررسی دقیق‌تر توکنومیک و اتخاذ استراتژی مناسب برای راه‌اندازی است. این امر مستلزم صرف زمان بیشتر خواهد بود.

لازم به ذکر است که TapSwap علاوه بر مدیران اجرایی مختلف، به کاربران خود اطمینان داد که این تاخیر در نهایت آنها را قادر می‌سازد «واقعاً از تپ سواپ بهره‌مند شوند».

تأخیر در عرضه توکن چندان غیرمعمول نیست. اخیراً  همستر کامبت (Hamster Kombat)، نات کوین (Notcoin) و شبکه لایه‌ دوم اتریوم Blast نیز با همین موضوع مواجه شدند.

بنابراین، در حالی که تعویق‌ها واکنش‌های متفاوتی را در جامعه به وجود آورده است، اما آن‌ها نشان‌دهنده یک واکنش استراتژیک برای تضمین راه‌اندازی قوی و امن است.

منبع: ambcrypto

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا