اخبار ارز دیجیتال

جهش ۱۱۷ درصدی این میم کوین سولانا!

ثبت نام در باماتتر

افزایش ناگهانی قیمت پاپ کت (Popcat) میم کوین (Meme coin) معروف بلاکچین سولانا سوال‌هایی در ذهن سرمایه‌گذاران ایجاد کرده است و به دنبال این هستند که این افزایش قیمت تا کجا ادامه خواهد داشت.

این میم کوین سولانا که مدتی پیش منتشر شد، ناگهان توجه معامله‌گران خرد را به خود جلب کرد و از ۲۱ تیر تاکنون ۱۱۷ درصد افزایش یافت. اما نکته‌ای مثبت وجود دارد که بسیاری از آن آگاه نیستند.

در سال ۲۰۲۴، شرط‌بندی در Polymarket مطرح شد که اولین میم کوین با تم گربه که به ارزش بازار یک میلیارد دلار می‌رسد، کدام خواهد بود. با رسیدن به بالاترین ارزش تاریخی (ATH) تقریباً ۸۰۰ میلیون دلار، Mew در فروردین ماه پیشتاز بود.

اما کاهش ارزش این توکن به دلیل اخبار منفی ایجاد شده توسط برخی اینفلوئنسرها که ادعا می‌کردند این توکن توسط سرمایه‌گذاران نهادی (VC) حمایت شده و به روش‌های مشکوکی ترویج شده بود، رخ داد. آنسم (Ansem) و دیگر اینفلوئنسرها به طور ادعایی با ترویج این توکن بیش از ۲۵۰،۰۰۰ دلار کسب کردند.

نمودار قیمت سولانا
نمودار قیمت سولانا

MOG و Popcat به محض ضعف MEW شروع به جلب توجه کردند. اخیراً، یک شرط‌بند Popcat تصمیم گرفت به صورت مستقل عمل کند. این فرد با خرید ۳۰۰،۰۰۰ دلار توکن در قیمت ۹۶-۹۸ سنت و نزدیک شدن Popcat به ۱ دلار، باعث افزایش قیمت DEX تا ۱.۰۴۶۶ دلار شد. با قرار گرفتن ۴ میلیون دلار در این شرط‌بندی، این حرکت محاسبه‌شده سایر بازیکنانی را که علیه پاپ کت شرط‌بندی کرده بودند، به زیان واداشت.

از آنجا که این رمزارز مبتنی بر سولانا (Solana) از ۲۱ تیر تاکنون ۱۱۷ درصد افزایش یافته است، معامله‌گران خرد به Popcat توجه کرده‌اند. افزایش قیمتی به این میزان در گذشته معمولاً احتمال اصلاح قیمت را افزایش داده که می‌تواند نقاط ورودی بهتری را به ارمغان بیاورد. هرچند که Popcat به واسطه این افزایش ارزش محبوبیت پیدا کرده است، آگاهی از نوسانات بازار و احتمال دستکاری ضروری است.

برای برنده شدن در شرط‌بندی بزرگتر، شخصی که خرید بزرگی انجام داد باید ریسک از دست دادن بین ۱۰،۰۰۰ تا ۱۵،۰۰۰ دلار را می‌پذیرفت.

منبع: u.today

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا