اخبار ارز دیجیتال

حمله سایبری به شبکه TON

ثبت نام در باماتتر

با بزرگ‌تر شدن شبکه تون (TON) تلگرام، این بار این شبکه مورد هدف حملات هکرها قرار گرفته است.

همزمان با رونق اکوسیستم TON در بازار، همانطور که انتظار می رفت، شاهد بازیگران غیرمجاز بسیاری هستیم که با اعمال زیانبار خود، خطرات فعالیت بر روی بلاکچین تلگرام را افزایش می‌دهند. با این حال، اقدامات خاصی وجود دارد که به شما در جلوگیری از هرگونه مشکلی کمک می‌کند.

اخیراً هشداري در خصوص افزایش حملات فیشینگ در اکوسیستم TON توسط SlowMist منتشر شده است. دارایی‌های کیف پول TON توسط این حملات که عمدتاً از طریق گروه‌ها و با استفاده از توکن‌های تقلبی و سایر تکنیک‌ها توزیع می‌شوند، به خطر می‌افتند.

حساب تلگرام (Telegram) کاربر در صورتی که کلیدهای خصوصی آنها به سرقت رود ممکن است به خطر بیفتد مگر اینکه تأیید دو مرحله ای یا رمز عبور جداگانه ای را فعال کرده باشد.

این حملات فیشینگ از تکنیک های نسبتاً ساده اما کارآمدی استفاده می کنند. لینک ها یا ربات های فیشینگ از طریق گروه های پیام رسانی توزیع می‌شوند که اغلب به صورت توکن‌های رایگان یا سایر معاملات جذاب ظاهر می‌شوند. اگر کاربری فریب این ترفندها را بخورد، زمان زیادی طول نمی‌کشد که ولت TON او خالی شود.

برای محافظت از خود، همیشه باید مراقب باشید و به این توصیه ها عمل کنید. همچنین برای ایمن سازی بیشتر حساب تلگرام خود، حتی در صورت نامحتمل بودن دستیابی مهاجم به داده های تلگرام شما، باید تأیید دو مرحله ای را فعال کنید.

منبع: u.today

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا